Wij staken niet !

Home Forum Zeverhoekje Wij staken niet !

• Maker
    Discussie
  • Een initiatief van Unizo, wij vragen uw hulp ❗

http://www.wijstakenniet.be

als bestuurslid van Unizo sta ik hier achter, we proberen meer mensen te mobiliseren dan de vakbonden vrijdag, een statement dat kan tellen…
    Ik hoop dat jullie hier ook achter staan.
    Geef aan zo veel mogelijk mensen door 💡
    Bedankt.
    Jorgen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Ik heb ook net de petitie getekend.

dan zeg je gewoon dat je aan uw lijn aan het werken bent 🙂

of ga met een specialized carbon, de gt3 onder de fietsen 😆

Anoniem

Jorgen ik doe mee .

Als ik staak vrijdag moet ik ‘s avonds geen boterhammen eten en zaterdag met mijn fietsje naar Carrera motors rijden .
          Hoe zouden ze trouwens reageren als je met een fiets aankomt bij een Porsche ,ferrari ,rols enz dealer en een brochure en offerte zou vragen ?

heb net de petitie getekend als 32407de
            ik meen dat één dag staken niemand vooruithelpt en alleen maar frustraties opwekt.

als je een signaal wil geven, leg dan bijv. de benzinepompen aan de ketting ofzo en hou dit vol tot je gehoor krijgt in brussel.
            nu lachen de politici de stakers in hun gezicht uit. de vakbondsleiders zetelen in organen als Nationale Bank, Nationale Arbeidsraad, Dexia, … en keuren daar de maatregelen netjes mee goed.

aha, natuurlijk JP; men noemt dat “voorzienigheid”… We gaan staken voor het behoud van de werkloosheidsuitkering, want door vaak te gaan staken gaan onze bedrijfscijfers er nog meer op achteruit, waardoor de kans groter wordt dat we ooit ontslagen worden, en dus… 😀

Anoniem

Ah gaan we staken vrijdag?
                Goe bezig 😕

daarom ook via Unizo (Unie van Zelfstandige ondernemers)… 😈

plumber schrijft:

Ik staak ook niet … k’heb daar trouwens genen tijd voor als zelfstandige 😈

idem hier 😆

Ik staak ook niet … k’heb daar trouwens genen tijd voor als zelfstandige 😈

Als halve belg moest je toch al lang een BE email adres hebben 😈

Ik zal morgen eens horen waarom dat niet gaat

Wim

Kan weer niet stemmen als halve Belg, zal wel aan Nederlandse e-mail adres liggen dat je op moet geven.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.