- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
4 oktober 2013 om 12:38
Ik zit met volgend probleem…
Op mijn 911 staan Ruf Speedlines. Hiervoor heb ik vooraan spoorverbreders nodig. Stelt niks voor hoor, het zijn er van 5mm, anders zitten de velgen tegen de schokdemper…
Natuuuuuurlijk krijgen ze daar op de keuring bijna een beroerte en keuren ze mijn 911 gewoon af….
I know, de wet is de wet, en regels zijn regels…
Ik zou natuurlijk nog wel graag wat rondrijden dit jaar, zolang het nog kan.
Maar wat ik niet zie zitten is vier nieuwe banden leggen op mijn mint setje Fuchs 7 en 9, enkel en alleen om naar de keuring te gaan…Is er iemand in de ruime omgeving van Mol die zo vriendelijk wil zijn om mij even met zijn Fuchs velgen (liefst 16 duim) even op en af naar de keuring te laten rijden… (in Hechtel Eksel)
Dan zijn die muggenzifters daar ook weer een jaartje tevreden…Ik ben bereid hiervoor een kleine vergoeding te betalen. (maar dat hoeft niet persé… ;))
Ik laat uiteraard mijn Ruf velgen bij je liggen en als je wil ook mijn identiteitskaart zodat je niet ongerust moet zijn.
Of je rijdt mee naar de keuring, kunnen we wat over Porsches babbelen…
Ik wil maar zeggen, ik ben niet van plan om je velgen te stelen…Iemand daar voor te vinden?
(if not, ook geen probleem hoor, ik kan het maar vragen he..)G
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.