Wil je echt eens goed lachen….

Home Forum Zeverhoekje Wil je echt eens goed lachen….

• Dit onderwerp bevat 13 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren geleden door Wim.
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Wim

Zaterdag namiddag 17uur30 stapt een man van 76 jaar met een vrouwtje een juwelierszaak binnen, en vraagt: heeft u misschien mooie ring voor mijn schatje.
      De juwelier laat een ring zien van 500 euro, en vraagt of die mooi genoeg is.
      De man vraagt dan aan de juwelier of hij echt geen duurdere heeft.
      Juwelier gaat naar achter en komt terug met een ring van 7000 euro.
      Kijk zegt de man, dat is goed genoeg voor mijn schatje, zij past hem en is helemaal in de wolken.
      Man schrijft dan een cheque uit, en zegt tegen de juwelier, als ik hem dan maandag tegen de middag kom ophalen, kun jij ‘smorgens eerst bij mijn bank informeren of de cheque gedekt is, denk dat dit voor u dan veel zekerheid geeft over mijn creditwaardigheid.
      Juwelier vind dit een zeer goed idee, en vraagt het telefoonnummer.
      Man geeft zijn telefoonnummer aan juwelier en vertrekt.
      ‘sMaandags tegen elf uur gaat de telefoon, man neemt op en het is de juwelier, die zegt: wat heb je me nu geflikt, er staat helemaal geen geld op je rekening.
      Klopt antwoord de man, weet ik, maar ik heb wel het weekend van mijn leven gehad.

Nog een leuk mopje gekregen dat ik wilde delen

Een 60-jarige man gaat te biechten. “Ik heb vannacht geweldige sex gehadmet een 18-jarige.” vertelt hij de priester.
        De priester: “Neem 7 citroenen, pers ze uit en drink het glas dan in één keer leeg.” “En dan ben ik van mijn zonde verlost?” vraagt de 60-jarige.
        “Nee, maar dan verdwijnt in ieder geval die grijns van je smoel.

Ik dacht eerst dat ze echt aan het zeveren waren, maar ja … hoe zotter hoe beter zeker 😛

ken

ja jongens
            van waar halen ze het toch…. 😕

whahaha, bangelijk.

Q: will this improve my sexlife?
                Q: YES!! You will pick up much more women, who will be impressed by the new look on your car.

De beste reacties vind ik deze.
                  en de verkoper heeft dus blijkbar niet door dat alle vragenstellers hemvoor de zot aan het houden zijn 😆 😆 😆

Q: Will this work with my convertible? Aug-17-07
                  A: If it has a solid top you can use it.

Q: how much horsepower does this add? Aug-17-07
                  A: The self adhesive sunroof doesn´t add any horsepower to the car

Eindelijk een open dak in de wagen 😆 . groepsaankoop regelen ❓

zo is ook die kever in 928-look van onlangs op het forum ontstaan zeker? 😉

Dus met ABS lichtjes valt ginder geld te verdienen ?

WTF ❓ 🙄
                          wie doet dat nu, dit kan alleen maar in amerika zijn 😆

Wim

😆 😆 😆 geef daar je geld aan uit 🙄

Hoe zotter hoe beter 😯

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.