Wind deflector 911 SC 1983 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Wind deflector 911 SC 1983 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Dit weekend de eerste tourtjes gedaan met de SC, echter op vraag van de madammen moet ik op zoek naar een wind deflector, die gemakkelijk demonteerbaar is. Op dit moment heb ik er één gevonden die vastgemaakt wordt aan de gordelpunten, niet echt ideaal. Heeft iemand hier reeds een oplossing voor gevonden? Blijkbaar wordt deze niet standaard aangeboden en zou de 3.2 automatic roof en manual roof niet passen. Alle info welkom!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • F

Zat er al in gemonteerd toen ik’m kocht.
      Dit type zit er bij mij in.

Ik vrees dat het een beetje Bob De Bouwer zal worden om iets goeds in elkaar te steken. Ik denk aan de fixatiepunten aan de gordels, maar dan van daaruit iets flexibels. @FirstP: Waar heb je die van jou aangekocht?

F

Ik heb ook zo’n windvanger die gemonteerd is op de gordelpunten. Nadeel is dat je telkens die 2 bevestigingsbouten moet losschroeven vooraleer je iemand achterin kan laten plaatsnemen. Op de meeting in Best heb ik wel regelmatig windvangers gezien die op een andere manier gemonteerd zijn. Geen idee hoe gemakkelijk zoiets te demonteren is.

HAHAHA, die Wim…….inderdaad…..nieuwe vriendin…..geweldig…..ga ik ook voorstellen hahaha
            Nee, in de 968 heb ik ook die windstopper gemonteerd op de gordels….werkt perfect en de kap kan dicht.
            Minder wind dan met de originele windstop van de 993.

Wim
              Wim

Dan blijft er maar een ding over,en dat is een vriendin zoeken die cabrio rijden wel leuk vind met de wind door de haren. :mrgreen: 😉

Heb ik uiteraard ook als argument gebruikt, zonder succes helaas.

Wim

Cabrio rijden is de wind door je haar, en als de madammen !! daar niet van houden zijn er speciale cabrio sjaaltjes te koop of anders een petjes look. 😉

Dus als je even googled zul je zien dat ze in Engeland veel leuke oplossingen hebben voor de dames, en anders eens naar Goodwood gaan (The Revival) kun je het zien en passen.

Wim

Cabrio rijden is de wind door je haar, en als de madammen !! daar niet houden zijn er speciale cabrio sjaaltjes te koop of anders een petjes look. 😉

Dus als je even googled zul je zien dat ze in Engeland veel leuke oplossingen hebben voor de dames, en anders eens naar Goodwood gaan (The Revival) kun je het zien en passen.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.