Windscherm voor 997.1 cabrio

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Windscherm voor 997.1 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Hoi,
    ik ben op zoek naar een origineel tweedehands windscherm voor een 997.1 cabrio uit 2006; met origineel bedoel ik het tweemaal plooibare, plaatsbesparende scherm…
    indien iemand er één te koop heeft of weet, graag bericht!
    Bedankt alvast!

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Deze had ik al gezien, al dacht ik eerst dat die US-based waren…ga ik in de gaten houden!
      Cabrio-rijden viel goed mee vandaag hoor; al ben ik niet veel andere cabrio-rijders tegengekomen…ik ben wrschlk nog iets te enthousiast om wille van recente aankoop 🙂

Teile.com

https://teile.com/de/porsche-tequipment-onlineshop/Modell-911-997/15/Transport-und-Pflege/811-Schiebedach-Targa-u-Cabrio-Dach-Hardtop/52/Windschott-Windstop-/16376

Ze verkopen zowel nieuwe windschermen als ook gebruikte “windstoppers”
        je kan per mail zelfs  vragen wanneer ze een gebruikte scherm terug beschikbaar is of je kan er eentje reserveren 

Het is toch te fris en te nat om open te rijden momenteel    

Meestal stel ik de zoekactie in op max XXX km rond Aachen om te vermijden dat je een dag moet rijden om het zelf af te halen.
          Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een leuk ritje op de Autobahn niet ziet zitten, Opsturen is voor zo’n opvouwbaar windscherm ook nog een optie.
          Mijn ervaring is dat Duitsers wat dat betreft vele malen betrouwbaarder zijn dan NL, UK of B. Hun beschrijving klopt en indien niet kan dit gemakkelijk tegen hen gebruikt worden. Koper neemt een Anwalt onder de arm en daar werkt justitie wat dat betreft wel snel en correct.
          Ik koop al tig jaren in Duitsland. Voor meerdere wagens en nog geen slechte ervaringen.

Thx!
            9xxTeileMarkt kende ik nog niet, ziet er de Grot van AliBaba uit, die ga ik zeker nog contacteren! Gebruikt aankopen in Duitsland zonder het echt zelf gezien te hebben vind ik wat riskanter

Informeer ns bij
              9xxTeileMarkt 16,
              3271 Scherpenheuvel-Zichem
              Telefoon: 0476 61 89 11

of kijk ns in duitsland:
              https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-autoteile-reifen/nettetal/porsche-997-windschott/k0c223l1181r200

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.