Winter Cabriorit nu zondag 10/2

Home Forum Porsche Uitstappen Winter Cabriorit nu zondag 10/2

• Maker
    Discussie

• Steven964
    Deelnemer

Hoi, ik rij nu zondag mee met een cabriorit georganiseerd door autoforum.be…. helaas is mn Porsche geen cabrio, dus heb de BMW geleend van mn vader 😛 Ze voorspellen een stralend weertje 8)

Hier zitten zeker ook nog cabriorijders voldoende die zondag hun beestje even dakloos willen uitlaten in de streek van de vlaamse ardennen voor een ritje van een 60tal kilometers via kleine baantjes…. start is aan de E40 afrit van Wetteren.

Wie rijdt er mee ? Wel best vandaag of morgenvroeg laten weten, zodat die mannen de roadbooks kunnen drukken.

Hier vind je info van de organisator: http://www.autoforum.be/showpost.php?p=2462842&postcount=220

De ganse topic erover: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=26935

Je kan je dus daar inschrijven, of als je je niet wenst te registreren op dat forum, geef mij maar een PM hier en ik regel het wel 😉

Voila, hopelijk rijden er zo een paar Porschkes mee ook, altijd gezellig 😀

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Kzie dat je er al bijstaat, super 8)

Hopelijk volgen er nog enkele jouw voorbeeld ❓

[quote=”Steven964″:347w4w6c]en tis nie ver van de deur 😉 Zeker doen maatjen, lekker cruisen met dakje open, et zal mijn allereerste keer zijn 8)

BTW, mn vriendin heeft je deze week gezien in Delhaize in StKruis, kan da ? Ze zit daar aan de kassa 😛 [/quote]

Ja wij komen zondag, hoe moet je bevestigen dat we komen?
          Euhm, ja da kan, samen me mijn ma 😉 We zullen eens langs haar passeren volgende keer 🙂

Had er ook graag bijgeweest maar moet zondag schilderen dus hopelijk als alle werken klaar zijn (zou moeten voor Pasen) heb ik terug vrije tijd in mijn vrije tijd en kan cabrio stoppen met roesten in garage 🙂

en tis nie ver van de deur 😉 Zeker doen maatjen, lekker cruisen met dakje open, et zal mijn allereerste keer zijn 8)

BTW, mn vriendin heeft je deze week gezien in Delhaize in StKruis, kan da ? Ze zit daar aan de kassa 😛

lijkt me wel leuk, even voorstellen aan mijn pa 😉

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.