winterbanden 996

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 winterbanden 996

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar winterbanden met velg voor 996 4S. Iemand adres dat aan te raden is? Zal wss wel spoorverbreders moeten steken aangezien blijkbaar de winterbanden in 18″ maar tot 265 gaan en nu steken er 295/30/18 onder en vandaar ook de velgen die erbij horen omdat de band anders te bol zou staan.
    Alle info welkom.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • S2

[quote=”gummy” post=143394]Ik ben op zoek naar winterbanden met velg voor 996 4S. Iemand adres dat aan te raden is? Zal wss wel spoorverbreders moeten steken aangezien blijkbaar de winterbanden in 18″ maar tot 265 gaan en nu steken er 295/30/18 onder en vandaar ook de velgen die erbij horen omdat de band anders te bol zou staan.
      Alle info welkom.[/quote]

En als je de juiste ET waarde velgen koopt zijn spoorverbreders helemaal niet nodig 😉 Meestal liggen winterbanden op 10J velgen ipv 11J velgen, dus bol zullen ze niet staan.

Gewoon correcte velgen zoeken en niet beginnen met spoorverbreders 😉

Mijn ervaring: een set winterbanden op velg is vlot te bestellen in Duitsland voor een aantrekkelijke prijs.
        google maar eens winterreifen of winterräder. Via ebay.de is er ook een groot aanbod.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.