Wim, ik zit dus dagelijks op het forum, en je weet niet wat ik wegveeg voordat het een ander gezien heeft. 💡
Zijn soms echt van die brutale advertenties.
Ik begin mij er ook aan te storen dat dit meer en meer gebeurd en men zich niet even netjes voorstelt, want het zijn uiteindelijk wel mensen die iets met Porsche hebben.
Ik heb deze persoon dan ook een mail gestuurd waarom ik zijn advertentie geveegd heb.
Daarop is dan terug gereageerd dat het een en ander aangepast zou worden, en zijn excuses ook aanbood.
Maar wat blijkt, dumpt gewoon de verkoop van banden weer neer hier op het forum, en prijs ze dan ook nog eens aan bij een forumlid die een vraag stelt over winterbanden. 👿
Dit zal misschien wel zo horen bij de digitale wereld, waar niemand je kent, maar heeft in mijn ogen niks meer met fatsoen en normen te maken, want die verdwijnen steeds meer, heeft meer met voeding te maken, en het woordje op vergeten we tegenwoordig.
Zit op meerder forums, en op sommige moet je je eigen eerst in het draadje voorstellen presenteren, anders kun je gewoonweg niet verder op het forum voor iets te posten, en is eigen lijk een goede zaak op die manier.
Ik zal misschien nog een beetje van de oude stempel zijn, maar ben daartoe wel erg blij dat ik dit nog ben.
Zo, dit geschreven te hebben, ga ik weer van de digitale naar de dagelijkse wereld toe. 😉