Winterset / velgen met winterbanden 18″ Porsche 996 4S/Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Winterset / velgen met winterbanden 18″ Porsche 996 4S/Turbo

• Maker
    Discussie

• Joris Baerten
    Deelnemer

Aangezien mijn 996 4S al de deur uit is, heeft iemand anders hier waarschijnlijk meer plezier aan.

Gebruikte winterset voor Porsche 996 4S, past waarschijnlijk op meerdere 911-modellen.
      5×130
      8×18 ET50 – 225/40R18 92V Pirelli Snowsport N-codering
      10×18 ET47 – 265/35R18 97V Pirelli Snowsport N-codering

De banden zijn zo goed als nieuw, vorige jaar nieuw aangekocht en +/- 5000km mee gereden. De velgen zijn in goede staat met wat gebruikssporen.

Vraagprijs is 1450 euro en is bespreekbaar

Edit:::Hmmm, foto’s zijn precies te groot.
      http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/velgen/winterset-velgen-winterbanden-porsche-264375533.html

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • € 1250, koopje!

Neen, dat zou ik eens moeten nakijken – ik ben echt een leek als het over bandenmaten gaat. Ik denk trouwens dat deze velgen niet echt mooi zullen staan in vergelijking met de sportclassics die er nu opstaan. Ik zou eerder gaan voor de 997 turbo design velgen. :engeltje:

[quote=”Bones” post=222179]Nu staan er 19″ sportclassics op met vooraan 235/35 ZR en achteraan 305/30 ZR. Qua bandbreedte lijkt me dat nogal een groot verschil, niet?[/quote]

Op zich maken die bandbreedtes niet uit, het is de omtrek en ET die telt.
            Op http://www.willtheyfit.com kan je dat perfect berekenen.
            Weet je de breedte en ET-waardes van je huidige velgen?

Nu staan er 19″ sportclassics op met vooraan 235/35 ZR en achteraan 305/30 ZR. Qua bandbreedte lijkt me dat nogal een groot verschil, niet?

Volgens mij past dat inderdaad ook op een 997 4S, misschien kunnen de kenners hier zekerheid in brengen?

Het is alleszins een knap setje!

mmm…. zou dat op een zwarte 997 4S passen en hoe zou die er mee staan?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.