Wintertreffen door ‘HarleyG’

Home Forum Porsche Uitstappen Wintertreffen door ‘HarleyG’

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door Jorge.
  • Maker
    Discussie

• XXX

Beste forumers.
      Hebben jullie aandachtig gelezen???
      Kameraad Harley G post volgende in één van de topics:

Nee hoor ben nog steeds aan het wachten op de O-plaat…. 😈
      Belofte maakt schuld en vermits ik vandaag niet met de ’44 kan komen zal ik nog een wintertreffen moeten zien te organiseren voor het einde van het jaar.
      Alleen een geschikte locatie zien te vinden hier ergens in de buurt van Vilvoorde-Herent-Mechelen. Dit om onze vrienden van Halle-Vilvoorde en achterliggend eens wat tegemoet te komen….

Nu wil het lukken dat deepee me zachtjes porde om een nachtelijke tunnelrit in elkaar te steken. PDS – die tegenwoordig verdacht stil is op het forum (rijbewijsperikkelen 🙁 ) – net hetzelfde vroeg, steek eens een winterrit ineen….

Maar dan kwam Herley G op de proppen met een niet te stoppen drang :engeltje:

Kom op man, prik de datum, de nacht als de sint op de daken loopt komt goed uit en geeft gelijk een thema :think:

sint.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • [quote=”Harley G” post=222866]
        Ik had wel niet de intentie om een rit te organiseren maar gewoon een bijeenkomst en een warme choco drinken…..
        Zal in het weekend eens op verkenning gaan…..[/quote]
        Nog choco…. :lekker:

Ive

Hopelijk is het niet 19 december, want dan rijden we al met een aantal naar de kerstmarkt in Hasselt. Hopelijk ben je ook van de partij Harley :first:

XXX

Hoe geen rit ?? 😈 😈

Grapje, ‘t kerstmannetje is de volgende met een baard hé :happydance:

MM heb ook goesting :first:

😳 Het weekend van de Sint is helaas niet haalbaar wegens mijn privé situatie enne zolang dat die O-plaat niet op de 944 hangt, begin ik er niet aan 😛
                Ik had wel niet de intentie om een rit te organiseren maar gewoon een bijeenkomst en een warme choco drinken…..
                Zal in het weekend eens op verkenning gaan…..

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.