wintervelgen en banden lenen voor 996 4s ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 wintervelgen en banden lenen voor 996 4s ?

• Maker
    Discussie

• OscarTango
    Deelnemer

I know it’s a long shot, maar zit iemand uit het Limburgse het zitten om me zijn/haar wintervelgen en banden voor een dag te lenen ? Waarom ? Omdat ik de 996 in Duitsland wil registreren, en ik daar in de winter winterbanden op moét hebben ( toch tijdens de invoerkeuring ). Ik ben niet van plan om er in de winter op sneeuw en ijs mee te rijden, dus ik vind het zinloos om een stel velgen met banden te kopen….

Ik kan wachten tot in het voorjaar, maar da’s nog zo lang, he… :coolness:

alvast bedankt… :respect2:

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Nee voorlopig niet. Tenzij da ge den auto erbij koopt voor onderdelen he 😀

In Belgie… bij de TUV zijn ze ‘iets’ preciezer dan hier.

Gummy, je set winterwielen gaan niet apart weg voor een prikje, zeker ? 😉

De mijne is vorig jaar ook gekeurd met spacers achteraan 40mm. Geen probleem.

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn : waarom zou je je 996 in Duitsland registreren ? Mag via PM 😉

In mijn gelijkvormigheidsattest staat iets van velgenmaat zonder, en met spacers voor vanachter… maar ik zit op’t werk nu, ik zal dat straks eens nakijken. Deepee, bedankt voor het aanbod…ik hou het in gedachten. Zal ook eens bij Porsche centrum Maastricht vragen morgen…. dat ligt op de weg naar de TUV in Wurselen 🙂

Wim

Bij ons wel, mits ze apart met bouten vastzitten.

In Duitsland moet je een ABE hebben. (Amtliche Betriebs Erlaubnis)

PDS

Mogen spoorverbreders voor de keuring ? :think:

als je ervoor naar de kempen wil komen dan kan ik je een set 17 inch Boxster S II velgen met spoorverbreders voor achteraan uitlenen.

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.