Wintervelgen herstellen.

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Wintervelgen herstellen.

• Maker
    Discussie
  • Bestekes,

Zopas de winter sloffen onder de Cayman gestoken… ‘t valt op dat ze de vorige winter aan de rand enorm hebben afgezien van al het zout op onze wegen, al heb ik me vorig jaar ook al serieus geërgerd.

Nu denk ik er aan de velgen in hun oorspronkelijke staat te laten herstellen maar ‘k heb voor mezelf uitgemaakt dat ik er mss beter nog één winter mee rond rij omdat de banden daarna ook dienen vervangen te worden. Kan iemand mij helpen met een goed adres om deze na de winter binnen te doen voor herstelling ? Zijn er nog Porschisten die dit probleem hebben met de 18″ Sport Design velgen van Porsche ? Valt de rand mooi te herstellen of kan deze volledig vernieuwd worden ? Iemand een idee van de prijs ? Mss nog een laatse vraagje… zouden de velgen mooi staan in het zwart ?

Mvg, Yfkes.

image_2013-11-28.jpg

image_2013-11-28-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Ik heb exact dezelfde velgen (dus de GT3 velgen, 18″), ze waren ook in redelijk slechte staat, veel corrosie. Heb ze laten herstellen en poederlakken bij bs-wheels. Zijn perfect gedaan. Spreek wel vooraf heel goed af welke kleur zodat er daarover geen misverstanden zijn achteraf.
      (ps voor degenen die vinden dat ik me moet voorstellen: ben al lid (fdeville) sinds 2003, was 2e lid, maar mijn user is ergens op het forum kwijtgeraakt. Heb me dus een nieuwe user aangemaakt).

… hahaha… de Mush wijkt hier ffe af :bounce:

… hahahaaa … we wijken weer eens af :bounce:

… hahaha… we wijken weer af :bounce:

Ik heb alleen een lange f…., of nee laat maar, er lezen kinderen mee 😉

… die 30 eurootjes kunnen mij ook gestolen worden Mush maar wat als’t ondertussen sneeuwt… ‘k denk niet dat ze daar in Herentals op mij zitten te wachten hé, waarmee ik bedoel dat ze d’er niet direct gaan aan beginnen… of heeft er hier iemand ne langen arm :coolness:

[quote=”Bert V.” post=149970]Ik ben zeer tevreden van deze http://www.raatsmotorsport.be/ :popcorn:[/quote]

Ik heb op professioneel vlak al veel velgen laten herstellen bij raats motorsport en inderdaad ze leveren mooi werk :up:

Banden af en weer op kost wat, misschien 30 Euro?
                    Gewoon doen :up:
                    Als ‘t kriebelt… 8)

… pfff, als ik dat zo zie wil ik ze ineens nu al laten doen maar ze zitten nu juist onder de Cayman… en de banden gaan nog ëén wintertje mee… toemen é :think:

… HERENTALS blijkt ineens helemaal zo ver niet meer :hail: … laat ze me daar maar eens een prijsje maken :popcorn:

Wim

dat ziet er tenminste goed uit. :up:

ik heb bij een bedrijf in Herentals, wat ik trouwens kan aanbevelen ondanks de afstand voor jou, velgen laten poederen in ‘sparkling grey’ (voor onder een ander automerk trouwens) met een extra vernislaag er overheen. zo verkrijg je eveneens een glanzend effect.
                            kijk maar naar de reflectie van het ventiel in de velgrand :coolness: (niet naar het remstof in de honingraten)
                            de velgen zoals op de foto die ik eerder postte kan dus ook met poederlak.

… ben nu opnieuw even iets hoger gaan kijken naar de foto’s van de velgen die Deepee heeft gepost… ‘t zal weer niet makkelijk worden want die zien er in feite ook SUPER uit… das dus wss het verschil tussen poederlakken (Ghost) en spuiten (Deepee) of heb ik het mis kenners ?

… ook jij bedankt voor de reactie Mart, NL is mss net iets te ver voor mij (Affligem)… ‘k hoop iets dichter in de buurt een vakman te treffen 😉 … en Ghost, das het voorbeeldje waar ik naar op zoek was :up: … ‘k heb zelf bij jou ook nog iets gepost, interessant om te volgen hoe ze er na een jaartje uitzien hé 😀

Je kan dit draadje eens doorlezen 💡
                                  Gaat over mijn velgen.
                                  https://porscheforum.be/forum/14-996/102292-herlakken-velgen?limitstart=0

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.