Winterwielen

• Maker
    Discussie

• PDS

Weet of heeft iemand een set winterwielen liggen voor een Cayenne ?

Liefst modeljaar 2015 en dringend :first:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • kan je er foto’s van op plaatsen ?

deleted

geen reactie meer, de veiling stond een paar uur later in status beeindigd.

niet getreurd, er is nog lekkers te koop wat dichter bij KLIK. deze keer de kans niet laten schieten !!

955winterbanden.png

PDS

Graag Deepee !
              Ik heb daar geen account.

Ook graag de plaats, ga niet tot Poolse grens rijden 😀

da’s niet gebruikelijk nee, zal ik het voor je opvragen?

PDS

Deepee zie jij daar met uw login een telefoonnummer bijstaan ? :engeltje:

koopje op iebeej

Felgen: Brock B32 9,5J 20 ET 52 in schwarz matt, ohne Bordsteinschäden.
                    Reifen: Pirelli Scorpion Ice & Snow 275/45 R20 110 V MO NO, DOT 2713.
                    Profiltiefe der Reifen 6,7 mm gemessen.
                    Räder mit Reifendruckkontrolle!
                    ABE für Porsche Cayenne 92A, 9PA und VW Touareg 7P vorhanden.

20inchKJNwinter.JPG

ik had geen idee hoe KJN 2015 velgen er eigenlijk uitzien, dus als ik ze ff goohel dan kan ik al evengoed de resultaten hier meteen delen

Ive

dringend? met 12° buiten? :happy:

PDS

@Targa Bedankt maar ik zoek wel een perfecte set, liefst van huidig modeljaar :up:

ik heb me al lang geleden op het forum voorgesteld ….
                            maar door de veranderingen naar het vernieuwde forum , kon ik niet meer inloggen … ; mailen naar de moderators , met een mogelijke oplossing om in te loggen onder mijn oude nickname is nooit gelukt , helaas , vandaar dat ik na diverse pogingen over diverse maanden verspreid ,
                            maar een NIEUWE nickname genomen heb…

vriendelijke groeten !
                            (enne als het echt moet stel ik me nog wel even voor hoor ! )

@Targa2001, nu mag je jezelf netjes voorstellen in het voorsteltopic zoals dit de gewoonte is hiet op het forum.
                              Alvast vriendelijk bedankt!

heb wel een set velgen van een 2008 liggen , de banden die er op liggen zijn OP ….

ik heb alleen maar een set velgen ( niet perfect ) , en de banden die er op liggen zijn OP …. en natuurlijk zijn het geen velgen van 2015 , maar van een 2008 model ….

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.