Wist je dat een porsche niet kan…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Wist je dat een porsche niet kan…

• Maker
    Discussie
  • Wist je dat een porsche niet kan…

Zwemmen !?

🙁 zonde hé

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • 😆 😆 😆 Lol, dan wil ik wel eens mee hoor héhé

ze mogen die porsche aan mij geven kga der ne porschboot van maken 😆

Héhé dat zie echter wel zitten hoor 😆 ik zie me daar al varen met mijnen 930 op de schelde. Maar het moet dan wel een Cabrio zijn hoor 😉

Lol, Koen , binnenkort gaat Luc zijne boot ook verbouwen…

Luc, ik heb nog 2 polyesterflanken van een porsche turbolook liggen hé 😈 LOL

En ik die dacht dat enkel eendjes in het water hoorden 🙄 😯

[quote=”Setakira”:3efxghuv]neen, maar ik zou zeggen: als em nat is, laten drogen [/quote]
                Desnoods met de haardroger 😈

neen, maar ik zou zeggen: als em nat is, laten drogen en dan werkt dat wel weer, allé meestal toch 😉

Maar als dat niet het geval is, amai als je dan in de streken woont waar de laatste tijden wateroverlast is geweest, je zal maar je garage onder de grond hebben 🙁

[quote=”Setakira”:18wq4mps]Hoe Dave, daar maakt gij toch nen zo goed als nieuwe van? (Als ge tijd hebt 😉 )[/quote]

Heeft die van u dan ook al eens gezwommen 😆

ik vrees dat dat een pak geld gaat kosten, en euh, om verder te verkopen zou ik aan zo ene ook nie beginnen hoor, das om problemen vragen…

om te strippen en er een fun car van te maken voor te driften en rally of race te rijden , ja dan begin ik er wel aan… maar terug in orde zetten ? no thank you !

Hoe Dave, daar maakt gij toch nen zo goed als nieuwe van? (Als ge tijd hebt 😉 )

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.