Wit, wit, wit en nog eens wit :D

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Wit, wit, wit en nog eens wit :D

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • ken

nice die witte bolides hoor 😉 )

tot 22% geeft porsche amaai… is de moeite hé…

geen last van 😆

quality takes time 😉

[quote=”Kustom creations”:20pcunfn][quote=”Audiotronics”:20pcunfn]:shock: 22%[/quote]
          Zoveel korting krijgde bij u niet eh jim 😆 😆 😆 [/quote]

30% 😉 (op sommige merken van caraudio wel te verstaan, op GSM’s ietskes minder 😆 )
          En werkt gij maar verder, dan staan ze niet bij mij te zagen (veel berichtjes op de voicemail zeker 🙄 , erg die mannen hé)

[quote=”Audiotronics”:1w8uhnk6]:shock: 22%[/quote]
            Zoveel korting krijgde bij u niet eh jim 😆 😆 😆

😯 22%

Heb vernomen dat ze 22% geven bij Porsche heel raar maar het blijkt juist te zijn, wel niet op alle types maar toch op veel.

Zal wel solden zijn volgende week, want ze hebben precies veel van ‘t zelfde 🙄

[quote=”porschky”:3e2zusws]waar is da winkelke, ik wil daar ook eens gaan winkelen… Zouden die binnenkort ook solden hebben…? 😉 [/quote]

Weissach.

Den eerste is ook wel mooi 😆

Mooie foto’s

[quote=”Kustom creations”:3ssldn6b]

De 8é van links is de mooiste 😆

of zwart… ! 😉

waar is da winkelke, ik wil daar ook eens gaan winkelen… Zouden die binnenkort ook solden hebben…? 😉

mega 😯

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.