Wit, wit, wit en nog eens wit :D

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Wit, wit, wit en nog eens wit :D

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • ken

nice die witte bolides hoor 😉 )

tot 22% geeft porsche amaai… is de moeite hé…

0

geen last van 😆

quality takes time 😉

0

[quote=”Kustom creations”:20pcunfn][quote=”Audiotronics”:20pcunfn]:shock: 22%[/quote]
          Zoveel korting krijgde bij u niet eh jim 😆 😆 😆 [/quote]

30% 😉 (op sommige merken van caraudio wel te verstaan, op GSM’s ietskes minder 😆 )
          En werkt gij maar verder, dan staan ze niet bij mij te zagen (veel berichtjes op de voicemail zeker 🙄 , erg die mannen hé)

0

[quote=”Audiotronics”:1w8uhnk6]:shock: 22%[/quote]
            Zoveel korting krijgde bij u niet eh jim 😆 😆 😆

0

😯 22%

0

Heb vernomen dat ze 22% geven bij Porsche heel raar maar het blijkt juist te zijn, wel niet op alle types maar toch op veel.

0

Zal wel solden zijn volgende week, want ze hebben precies veel van ‘t zelfde 🙄

0

[quote=”porschky”:3e2zusws]waar is da winkelke, ik wil daar ook eens gaan winkelen… Zouden die binnenkort ook solden hebben…? 😉 [/quote]

Weissach.

0

Den eerste is ook wel mooi 😆

0

Mooie foto’s

0

[quote=”Kustom creations”:3ssldn6b]

De 8é van links is de mooiste 😆

0

of zwart… ! 😉

0

waar is da winkelke, ik wil daar ook eens gaan winkelen… Zouden die binnenkort ook solden hebben…? 😉

0

mega 😯

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.