Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Witte 996 4S zeldzaam
- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 3 maanden geleden door
porschky.
-
MakerDiscussie
-
3 december 2012 om 02:07
Om een idéé te hebben hoe hij in het wit verschijnt 🙂
https://picasaweb.google.com/105171341548816259707/PorschePics?authkey=Gv1sRgCLDhlev5g8PNDg -
MakerDiscussie
-
en Mush, ik denk dat die gele voorbumper een Techart bumper is…
[quote=”terrum” post=114443]Ik wil “mijn” mening niet veralgemenen hé, Dat is “mijn” mening die niemand moet volgen, tenslotte moet iedereen doen wat hij of zij zelf willen maat ik persoonlijk vind het te schreeuwerig :shock:[/quote]
Tuurlijk, iedereen heeft zijn mening. Het is ook helemaal niet de bedoeling om aanvallend over te komen. 😉 Het is niet alsof die gele van mij is. 🙄
Ik wil “mijn” mening niet veralgemenen hé, Dat is “mijn” mening die niemand moet volgen, tenslotte moet iedereen doen wat hij of zij zelf willen maat ik persoonlijk vind het te schreeuwerig 😯
[quote=”terrum” post=114413]Diene gele vind ik dan weer een gedrocht in die kleur. Ik vind geel een beetje een kleur zo van; heb je me gezien,[/quote]
Dus elke felle kleur is een kleur van “heb je mij gezien”? Dan mag er enkel en alleen nog maar wit, grijs en zwart rondrijden, natuurlijk met alle mogelijke tinten daartussen van donkergrijs tot antrasiet. 🙄 Ik vind het net super om een wagen in een speciale (lees: niet alledaagse) kleur te zien. Waarom leggen mensen andere velgen? Waarom je wagen op de één of andere manier uniek maken? Is dat dan niet om gezien te worden? Zowiezo, een sportieve kleur op een sportieve wagen moet toch kunnen? 😉
Diene gele vind ik dan weer een gedrocht in die kleur. Ik vind geel een beetje een kleur zo van; heb je me gezien, de witte is top, hij is origineel en wel een goede kleur, mocht dit de mijne zijn ging deze ietjes omlaag en dan mogen zelfs de velgen blijven, eventueel wat donkerder of zwart met een geplijst boordje
Grtz Geert
X2
[quote=”Mushroom” post=114050]Geloof me: zet die een paar cm hoger en gewone wielen erop en je krijgt dezelfde reacties als met de witte hierboven 😉
Die witte zou idd een pak specialer zijn met 3-delige velgen op, met ‘t hart in ‘t zwart gespoten. Nu is ‘t ne “rare”, dan zou ‘t ne “speciale” zijn ;)[/quote][quote=”Mushroom” post=114050]Geloof me: zet die een paar cm hoger en gewone wielen erop en je krijgt dezelfde reacties als met de witte hierboven 😉
Die witte zou idd een pak specialer zijn met 3-delige velgen op, met ‘t hart in ‘t zwart gespoten. Nu is ‘t ne “rare”, dan zou ‘t ne “speciale” zijn ;)[/quote]Ik moet het Mushroom toegeven, hij heeft mijn smaak
Geloof me: zet die een paar cm hoger en gewone wielen erop en je krijgt dezelfde reacties als met de witte hierboven 😉
Die witte zou idd een pak specialer zijn met 3-delige velgen op, met ‘t hart in ‘t zwart gespoten. Nu is ‘t ne “rare”, dan zou ‘t ne “speciale” zijn 😉[quote=”Mushroom” post=113996]Afgezien van de voorbumper (die imo minder is dan de originele) hebben we hier *alweer* een gevalletje “een wiel en een veer en uw auto is ne volbloed” ;)[/quote]
Het ging mij alleen maar om de kleur. 😳 Mochten ze onmiddelijk in het geel voor mijn deur zetten. :lekker:
Afgezien van de voorbumper (die imo minder is dan de originele) hebben we hier *alweer* een gevalletje “een wiel en een veer en uw auto is ne volbloed” 😉
Hij ziet er zo wat braaf uit in het wit. 😳
Doe mij dan maar in het geel… :lekker: 😈
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.