Witte koplampen Boxster 2.5 van ’99

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Witte koplampen Boxster 2.5 van ’99

• Maker
    Discussie
  • Bij deze dus op zoek naar witte koplampen voor een 2.5 Boxster van het bouwjaar ’99.

Iemand een link of een perfect stel te koop… ?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Tenslotte zijn we hier allen voor hetzelfde… elkaar tips en raad geven waarna we als individueel toch een beslissing nemen, dus alles wat hier geschreven word heeft waarde voor eenieder! Wat is een gezamenlijke interesse toch mooi…

PB

Verzenden was geen enkel probleem, en goedkoper dan zelf rijden,
        maar de rit nam ik er graag bij. 8) Set bij houden, en stel dat je de boxster weg doet,
        verkoop je de witte set voor haast dezelfde prijs als dat je ze aangekocht hebt. :mrgreen:

Maar als je van zweeden idd gecontacteerd hebt, was het niet tegen dovemans oren. :happy:

[quote=”PatrickB” post=94056][quote=”PatrickB” post=93483]Goedkoopste set die ik een 3-tal maand geleden kon vinden, was een 800€ nieuw.
          Ik heb een set opgehaald bij VanZweeden, weliswaar 2de hands, aan 500€.[/quote]

Blijkbaar was dit tegen dovemans oren :wtf:

500€, je behoud je oude set en afstellen kost 15€, hoekjes kosten een 60€/set,
          plaatsen doe je zelf op geen 5minuten, zelfs als niet handige harry…[/quote]

Dovemansoren…?? Helemaal niet. Maar als er momenteel nergens geen 2dehands zijn dan vind ik de huidige optie helemaal niet slecht, een nieuwe set aan 765 all-in! Je hebt gelijk, je kan de oude set behouden, wat doe je er nog mee…op de kast plaatsen in de woonkamer, boven je bed hangen… Ik respecteer jouw keuze en ook jouw tip in mijn topic maar ik heb voor mijn eigen een beslissing genomen. Trouwens van Beveren-Waas naar Van Zweeden is ook een eind heen en terug, niet?

PB

[quote=”PatrickB” post=93483]Goedkoopste set die ik een 3-tal maand geleden kon vinden, was een 800€ nieuw.
            Ik heb een set opgehaald bij VanZweeden, weliswaar 2de hands, aan 500€.[/quote]

Blijkbaar was dit tegen dovemans oren :wtf:

500€, je behoud je oude set en afstellen kost 15€, hoekjes kosten een 60€/set,
            plaatsen doe je zelf op geen 5minuten, zelfs als niet handige harry…

Had antwoord gekregen, hij verkoopt replica’s aan de prijs van 380 euro het stuk ex.btw. Geen tweedehands momenteel. Heb er dus ondertussen gevonden in schoten, origineel van Porsche (Bosch) aan de prijs van 765 euro inclusief driehoekjes en ook geplaatst en afgesteld maar wel met een inruilsysteem.

je kunt altijd bellen.
                deze kerel is inorm vriendelijk.
                geeft echt bergen liggen (bij wijze van spreken). paradise 😯

hij geeft veel schade wagens staan.
                veel boxster’s voor de moment.
                als je ze zelf demonteerd is de prijs nog beter.
                hangt er natuurlijk vanaf of ze al gedemonteerd zijn he.

hou me op de hoogte of je ze daar gevonden hebt en wat de prijs is

@toivi: heb ze een mailtje gestuurd, ben benieuwd!

Vast bedankt voor de tip!

hier is een link waar ik bijna 100% zeker ben dat je ze aan een goede prijs zal vinden
                    deze kerel geeft alles liggen
                    moest een klokje hebben voor mijn console nergens te vinden
                    of nieuw prijs +400 dollar daar 20 € betaald

http://www.fgporsche.com/nl/

Zeker doen! Maakt de wagen veel mooier dan met de oranje pinklichten. Ik heb indertijd speciaal gezocht naar een exemplaar met witte pinkers rondom (en Litronic) omdat die dingen idd niet goedkoop zijn, maar wie zoekt die vindt zegt men 😉 Best eens navragen bij de gekende plaatsen van tweedehands Porsche-onderdelen 💡

In mijn ogen is dit een serieuze upgrade .
                        Staat je wagen veel beter .

Heb iemand gevonden die de originele van Porsche NIEUW verkoopt door middel van een inruilsysteem. Je levert de oude set in en koopt de nieuwe set aan de prijs van 695 euro (zie bijlage).

Attachments:
                          • WitteKoplampenBoxster.jpg

Amai…vandaag even rond gekeken op het net en wat een verschil in prijzen. Zo kwam ik nieuwe sets tegen van Bosh met een prijskaartje van maar liefst 777 euro/stk…slik! Tweedehands nog niet gevonden, wil er eigenlijk die een beetje “gefumeerd” (donkerder) zijn zoals men zegt.

PB

Goedkoopste set die ik een 3-tal maand geleden kon vinden, was een 800€ nieuw.
                              Ik heb een set opgehaald bij VanZweeden, weliswaar 2de hands, aan 500€.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.