Witte pinkers G-model voor VS versie

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Witte pinkers G-model voor VS versie

• Maker
    Discussie
  • Ik heb dit ooit gezien op een VS model dus met standlichten naast de pinkers, dus een set van 4 optieken…
    Weet iemand waar deze te vinden zijn?
    De standlichten en pinkers hebben niet dezelfde afmeting, dus dubbele pinkers zal niet lukken.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Niet meer op zoek… mag dicht.

[quote=”mcklusky” post=93560]Ben je zeker dat ze niet dezelfde afmetingen hebben ? Ik heb als ik me niet vergis ooit een amerikaanse bumper met witte en oranje lampjes gesloopt, ik zal eens zoeken of ik ze nog heb liggen… Ik dacht dat zeker de glaasjes uitwisselbaar waren, wat de behuizing betreft weet ik t niet, ik heb ook al wel van die airscoops gezien die ze in de plaats van die standlichten in de sc bumper zetten.[/quote]

Wel, heb gewoon op een vrij close shot gezien dat de hoek anders is, kan eventueel wel zijn dat de gaten overeen komen, en dat ze eventueel wel kunnen geplaatst worden en iemand die het weet, ziet het…
        De reflector zelf is in elk geval kompleet verschillend, maar wat maakt het uit, ‘t is de look die telt.
        Mocht je ze nog hebben in komplete set, stuur mij maar een pm met je gegevens en ik contacteer u.

In elk geval bedankt.

Heb je eBay al geprobeerd?, als het daar niet te voorschijnt komt wordt het moeilijk.

Ben je zeker dat ze niet dezelfde afmetingen hebben ? Ik heb als ik me niet vergis ooit een amerikaanse bumper met witte en oranje lampjes gesloopt, ik zal eens zoeken of ik ze nog heb liggen… Ik dacht dat zeker de glaasjes uitwisselbaar waren, wat de behuizing betreft weet ik t niet, ik heb ook al wel van die airscoops gezien die ze in de plaats van die standlichten in de sc bumper zetten.

Niemand?

De P. waarop ik dit had gezien was op een witte van bij Marc J. dus bestaat zeker.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Witte pinkers G-model voor VS versie’ is gesloten voor nieuwe reacties.