Witte Porsche Panamera gezocht voor begrafenis

Home Forum Zeverhoekje Witte Porsche Panamera gezocht voor begrafenis

• Maker
    Discussie
  • Goede middag,

Mijn vader is altijd een grote Porsche liefhebber geweest en heeft dan ook eerst een Cayman en nadien een 911 in zijn bezit gehad.

Vorig jaar hebben ze een terminale agressieve hersentumor bij hem ontdekt.
    Nu is het nog een kwestie van weken en dan begint het plannen natuurlijk..

Hij heeft de begrafenis zelf ingevuld, en zijn wens is dat de nabestaanden in een witte Porsche Panamera vervoerd worden.
    Ik weet dat deze moeilijk te vinden zijn, daarom vraag ik het op dit forum eens wie me kan helpen hiermee?

Dit moet zeker niet als een gunst bezien worden, vergoeding is natuurlijk van de orde.

Mvg Denny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Ikzelf ben ook van de omgeving Hasselt en zie regelmatig een witte Panamera rijden .
      Misschien moet je eens rondvragen om te weten te komen van wie die is , en bij deze persoon je vraag stellen .
      Ik wens jouw vader , jezelf en de familie veel strekte toe

Vorig jaar helaas een erehaag geregeld. Ja, dat doe je niet voor je plezier maar uit respect. Wel heel indrukwekkend.
        Zie pm.

Succes en sterkte!

XXX

Hart onder de riem in deze moeilijke periode.
          Als er een erehaag gevormd wordt doe ik mijn uiterste best om er bij te zijn.

zo zie je maar dat een forum dat ‘leeft’ een forum is, en moet zijn, waar de dingen des levens ook in aan bod moeten kunnen komen… ook al zijn ze minder aangenaam dan bvb een nieuw kindje of auto te mogen aankondigen… Ik begrijp wel dat sommige mensen willen vermijden dat we om de haverklap aanvragen krijgen van (tot voordien) niet-leden die een Porsche (doorgaans gratis) zoeken voor een trouwfeest, galabal, bar mitswa of whatever, maar hopelijk horen we van ons ‘nieuwe lid’ later ook nog, in mindere tijden… waarbij hij hopelijk dan wat verstrooiing kan vinden alhier… Sterkte alvast voor de komende periode…

Veel Sterkte (en begrip voor de vraag).

Het liefst van al zouden er 2 witte Panameras moeten zijn, maar als ik er 1 vind ben ik al blij.
                Ik ben nu de verhuurfirmas rustig aan het afgaan, maar voorlopig hebben zij alleen maar zwarte of grijze modellen..

We zijn wonende in Hasselt.

Een vloot aan Porsches zou inderdaad ook een mooi eerbetoon zijn van Porsche liefhebbers aan een grote Porsche fanaat..
                Ik hou dit zeker in gedachten, dank je wel.

Er zou ook een eerbetoon aan je vader kunnen gegeven worden door met zoveel mogelijk Porsche’s naar de uitvaart te komen.

Sterkte!
                    Misschien helpt het ook om te zeggen vanwaar je bent?
                    Zelf weinig ervaring hebbende met begrafenissen vraag ik me af hoe dat precies zit om die “nabestaanden in een Porsche Panamera te vervoeren”. Zijn er dan maar max. 4 mensen die moeten vervoerd worden?
                    Aub geen aanstoot nemen aan deze vaag, gewoon omdat ik me afvraag of het gebrek aan een Panamera misschien kan ingevuld worden door een roedel (witte of zwarte) 911’s.

Sterkte! Ik heb in november ook mijn vader verloren aan deze vreselijke ziekte.
                      Hij heeft ook alles zelf geregeld en gepland. Ik begrijp uw vader volkomen.
                      Moest ik een panamera hebben deed ik het direct, maar helaas.
                      Succes met de zoektocht!

Eventueel contact opnemen met d’Ieteren contactcenter te brussel. Deze hebben een testvloot voor de dealers. Het is een vraag waard.
                        Sterkte!

Sterkte en voor een keer ga ik mijn mond houden .Bij dit verzinkt al de rest in het niets .

Moest ik en een panamera hebben en een witte ik zou direct ja zeggen. Maar helaas … 😥

Verder vind ik persoonlijk een heel mooi gebaar naar je vader toe. En misschien niet hetzelfde als een ouder maar ik heb ook zo een zuster verloren. Terminaal borstkanker, vier maanden tussen de kanker te ontdekken en het heengaan. Zij heeft alles zelf nog geregeld : begrafenis van A tot Z, het financieel aspect en nalatenschap met haar zoon, alles tot de dag dat ze voor het heengaan koos. Voor dit alles bewonder ik haar voor eeuwig.

Wim

Danny begrijp je volkomen, ik ben ook kanker patiënt en heb ook alles al geregeld/gepland terwijl het nu redelijk gaat.

Voor sommigen is dat moeilijk, maar dat komt omdat ze er nog nooit voor gestaan hebben, en dat begrijp ik ook van hun kant uit.

Maar in ieder geval sterkte de komende tijd, en hoop dat de wens van je vader lukt.

Ik weet gewoon hoe moeilijk het is om dit ingevuld te krijgen.
                                En als dit een wens is van mijn vader, wie bent u dan om mij hiervoor te veroordelen om deze proberen waar te maken?
                                Als u mij garandeert, dat u dit kan verwezenlijken op een kleine week, dan sluit ik direct dit topic.

En excuseer; ‘er zijn leukere manieren..’ ?
                                Denkt u dat ik of mijn vader hiervoor gekozen hebben?
                                Als u niets verder hebt bij te dragen gelieve dit topic dan links te laten liggen.

Als het Denny zijn vaders wens ik kan ik dat toch wel begrijpen.
                                  Het is niet als hij (pas) overleden is dat je zoiets moet doen. Je hebt maar een paar dagen tijd…
                                  Toen mijn vader terminaal ziek was zou ik ook alles gedaan hebben om zijn laatste dagen zo aangenaam mogelijk te maken en zijn wensen na te komen.

Maar ik zou toch eens gaan kijken voor een verhuurbedrijf want volgens mij zijn er hier niet zoveel met een witte Panamera.

Denny, ik wens jou en je familie in elk geval veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
                                  Mijn vader is 7 jaar geleden ook overleden aan kanker dus weet wat je doormaakt. Sterkte !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.