Witteboordgangsters

Home Forum Zeverhoekje Witteboordgangsters

• Maker
    Discussie
  • Ze hebben in Brussel toch weer een nieuwe vorm van geld stelen, uit de werkende mens zijnen broekzak, gevonden. :bounce:

Ik laat maandag mijn nieuwe (tweedehands) daily inschrijven via mijn verzekeringsagent maar heb reeds een Europese plaat. Dus denk je, OK geen 30 euro betalen aan de postbode voor een nieuwe plaat. :happydance:

Neen, geen 30 euro voor een nieuwe plaat maar wel 26 euro voor het inschrijvingsbewijs! :what:

Binnenkort komt dan nog de BIV, dan vraag ik mij af wat deze 26 euro nu weer te beteken heeft? :think:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Ik vind dat gewoon crimineel, zogezegd gaat ze nu jobs creëren terwijl ze enkel aan hun zelfbediening denken … postje hier postje daar en wacht nog wat besparen we gaan nog een paar duizend mensen ontslaan en die sukkels die nog een job hebben mogen tot hun 85 blijven werken :mrgreen:

Ocharme medelijden dat ik heb voor Reynders en Peeters zo hun carrière gekraakt zooo zielig … mama ik mag geen eerste minister of eurocrimineel worden :happy:

Ahum heb nu even gelucht bedoelde het zeker niet politiek maar ben toch on topic gebleven :engeltje:

Heb voor mijn dochter een nieuw (tweedehands) Clio-tje gekocht en inderdaad tweede helft van inschrijvingsbewijs kwijt.
        Zever op de autocontrol…naar politiebureaux voor bewijs van verlies (pas op…de vorige eigenaar heeft het verloren gelegd) en inderdaad 26 euro betalen aan de postbode :relaxman:

ne CEO werkt nog voor de kost. Dan kunt ge van de wetstraatcriminelen niet zeggen.

… Wat op zich nog “peanuts” is met het loon van veel CEO’s 😉

schandalig om 26 euro te vragen om een 2-delig platenboekje op A4 formaat te versturen met Bpost !
              en toch schrik ik hier eigenlijk weer niet van.

ik sprak onlangs nog met een waalse porschist. blijkbaar zijn er de eenmalige en jaarlijkse (eco-)taksen al even hallucinant geworden als hier in vlaanderen.

vandaag nog in het nieuws: de europese commissie bestaat naast 28 commissarissen uit een extra vice president en daar bovenop nog 5 vetbetaalde nieuwe functies.
              Marianne Thyssen gaat als Europees commissaris minstens 20.667 euro per maand verdienen. Dat is bruto, ze moet daar dus belastingen op betalen. Daarnaast hebben de commissarissen recht op een aantal extra vergoedingen (een ontheemdingstoelage van 16 procent op hun basissalaris als ze hun vaderland moeten verlaten (dus 3.306 euro per maand), een maandelijkse representatievergoeding van 607,71 euro, …) waardoor hun netto loon hoger is dan het bruto. 😕
              Ter vergelijking: Premier Di Rupo verdient net als zijn vice-ministers “ocharme” 10.921 netto per maand, inclusief onkostenvergoedingen.

Een politieker gaat na zijn loopbaan niet meer werken he…. Als hij dat dan al gedaan heeft stel ik mij de vraag :music:

Hmm, dus een nummerplaat kost dan maar €4 als ze van Brussel moet komen.
                  Hier in den doe-het-zelf heb ik nochtans €12 betaald voor een kopie.
                  Wie is er dan de gangster? Of zouden doe-het-zelf uitbaters gepensioneerde politiekers zijn? :sarcastisch 😉

juist ja, had het fout begrepen dan… :happydance:

Zou kunnen natuurlijk omdat de regeling in Walië anders is dan in de rest van België….

Met Brussel bedoel ik, die gangsters van politiekers die er enkel op uit zijn hun vetbetaalde postjes in te kleden en ons voor heel hun geklooi laten opdraven. :what:

Is niet alleen in Brussel maar heel Vlaanderen dacht ik.
                        Woon in Antwerpen en moest dit begin van’t jaar ook betalen…..

Is inderdaad een 2 delig inschrijvingsbewijs, 1tje voor thuis en 1tje voor in de auto.
                        Zie het al gebeuren bij velen die bv 5 jaar later de auto wil verkopen; “Miljaar, waar ligt dat 2e luik nu weer hé” :think: :happydance:

Nieuw, tweedelig inschrijvingsbewijs: kost geld zulle :bounce:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.