Woofertje voor in de wagen

Home Forum Zeverhoekje Woofertje voor in de wagen

• Maker
    Discussie

• Audiotronics
    Deelnemer

Omdat zot toch niet zeer doet heb ik maar een woofertje besteld dat we waarschijnlijk in een demowagen gaan plaatsen. In de P zal hij toch niet kunnen. Gisteren eindelijk toegekomen vanuit Amerika. Voor de mensen die interesse hebben hij weegt wel 160kg en er staat een prijskaartje van 5000 EURO op. Echte aanbieding want ze verkopen deze normaal voor 8500 EURO 😆

Tussen de rest van de “rommel” staat een “klein” doosje

Even de bovenkant van het gevaarte

En de kartonnen doos eraf gedaan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • mooi materiaal, had vroeger alles van caliber, alles weggedaan om eindelijk eens een koffer te hebben

En eindelijk in de winkel gekregen. Zijn “klein broertje” erbij ter vergelijking 😉

[quote=”knoet”:1qcqdzxq]haha idd die drie die op de ruit staan had em toch mooi omgepraat

😆 😆

niemand da filmke nimeer van die lesbische scene op het dak? 8) [/quote]

Bedoelt ge die rosse. Was dat een lebische ❓ . Zo gedroeg die zich de zaterdagnacht in die discotheek in Waarloos niet 😆 . Foto’s heb ik niet meer terug gevonden (waarschjnlijk allemaal verwijderd. Ge weet nooit wie er op de PC komt).

@Knoet: die 3? die 2 ja, die motorkap heeft em toch betaald gehad 😆 😆 😆

@cristof
              : nee was niet op u bedoeld.
              Maandag zit ik minstens tot 2 uur in desselgem (moet een interieur gaan wegdoen en een hemel gaan plaatsen). Best even bellen als je wil langskomen (mag ook daar als dat dichterbij is voor u.).

seg mijn voorstel was toch niet om te lachen he,, en als het maandag zo slecht weer word als ze zeggen dan kom ik langs kunnen buiten weinig doen dan

haha idd die drie die op de ruit staan had em toch mooi omgepraat

😆 😆

niemand da filmke nimeer van die lesbische scene op het dak? 8)

ja waar is de tijd 😀
                    De jo kan het goed uitleggen he 😉

[quote=”Kustom creations”:36xsm0h8]whahaha, altijd grappig zoiets 😆

Ik krijg ook dikwijls zulke aanbiedingen 🙄 [/quote]

Een paar jaar geleden hebt ge toch een witte opel kadett zijn motorkap gedaan. En ik was die andere zot die er een boomcar had van gemaakt. En dan op ITS in Mechelen een heel weekend maar redbull gaan zuipen. En achteraf nog de rekening van de discobar 🙄

Maar het waren mooie tijden 😆

whahaha, altijd grappig zoiets 😆

Ik krijg ook dikwijls zulke aanbiedingen 🙄

De woofer staat ook op kapaza te koop. Dus nu bijna een fulltime job met mails te beantwoorden. Sommigen zijn echt om mee te lachen. Zoals : “ik heb een nieuwe zwarte VW golf 3 met zwart leder. De wagen is in nieuwstaat en heeft enkel een nieuwe laag verf nodig. Als jullie van mij de wagen mogen gebruiken als demowagen spuiten jullie dan ook de wagen.Jullie mogen de wagen altijd hebben maar in de weekends heb ik hem wel nodig om naar het café te rijden. Maar ik beloof dat ik de jackhammer niet stuk zal spelen …”

Natuurlijk JA geantwoord 🙄 😆
                          Mijn vraag was direct of het nu gemeend was of een grappenmaker (ik vermoed het tweede anders heb ik medelijden met die gast)

ja heb die aflevering ook gezien, maar als de lucht langs het open dak weg kan dan is het moeilijk om druk op de ruiten te zetten he.
                            En de woofer vlak naar de ruit gericht, of er dichtbij zal volgens mij ook veel doen ipv in het midden van de wagen.

uw ruiten kunnen niet springen…kijk maar 😉

http://nl.youtube.com/watch?v=k8hWh9GUSBk

Daarmee ‘blaast’ ge er uw ruiten uit denk ik … of uw deuren komen bol te staan 😆

[quote=”Audiotronics”:3liann50][quote=”cvvracing”:3liann50]Krijg je er bij aankoop ook oordopjes bij ? 😉 [/quote]

Een complete hoofdtelefoon ter bescherming krijgt ge van mij erbij 😉 😆

Juist de constructie uitgetekend waar de woofer moet inkomen. Toch eens gaan uitkijken voor een kamionette want die kist gaat in gene gewone wagen 👿 [/quote]

ik heb een camionetteke 😆 😆 😆

[quote=”cvvracing”:3vzndy9i]Krijg je er bij aankoop ook oordopjes bij ? 😉 [/quote]

Een complete hoofdtelefoon ter bescherming krijgt ge van mij erbij 😉 😆

Juist de constructie uitgetekend waar de woofer moet inkomen. Toch eens gaan uitkijken voor een kamionette want die kist gaat in gene gewone wagen 👿

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.