Woofertje voor in de wagen

Home Forum Zeverhoekje Woofertje voor in de wagen

• Maker
    Discussie
  • Omdat zot toch niet zeer doet heb ik maar een woofertje besteld dat we waarschijnlijk in een demowagen gaan plaatsen. In de P zal hij toch niet kunnen. Gisteren eindelijk toegekomen vanuit Amerika. Voor de mensen die interesse hebben hij weegt wel 160kg en er staat een prijskaartje van 5000 EURO op. Echte aanbieding want ze verkopen deze normaal voor 8500 EURO 😆

Tussen de rest van de “rommel” staat een “klein” doosje

Even de bovenkant van het gevaarte

En de kartonnen doos eraf gedaan

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • [quote=”Kustom creations”:3iuadyz6]Heb dat ding ook eens bij stef zien staan, dat is gewoon f$cking HUGE.
      En niet zelf opheffen, slecht voor rugklachten 😆 😆 😆 [/quote]

Dat was dus dat rondreizend model 😆 . Nog dikke ambras voor gehad. Ging normaal eerst naar ons komen omdat we een opendeur deden maar uiteindelijk hebben wij onze datum maar verschoven. Dus tweede in rij geweest.

Opheffen met de vorklift ja 😆

Krijg je er bij aankoop ook oordopjes bij ? 😉

Heb dat ding ook eens bij stef zien staan, dat is gewoon f$cking HUGE.
          En niet zelf opheffen, slecht voor rugklachten 😆 😆 😆

Is de MTX Jackhammer. Eerste officiële in België buiten het “rondreizend” toonmodel van de distributeur zelf. Is 58.5 cm hoog, diameter van 56 cm en weegt 160 kg. Vermogen 6000 Watt RMS/12000 Watt max. In principe zijn er twee versterkers van 3000 Watt RMS elk nodig, 2 of meer extra batterijen en alle bekabeling in 50 mm². Op de handleiding staat bij het aansluitschema 2 alternators getekend die 200A zouden moeten leveren.

Of het goed speelt? Waarschijnlijk heel lage bassen en een zwaar getril. Ik hoop tegen begin mei hem ingebouwd te hebben. Maar eerst vragen of voortgebrachte schade aan de wagen onder de onniumverzekering valt 😆 . Het geraakt zeker niet in een carrera maar misschien overwegen om het in een cayenne te proberen 😉 .

als het de jackhammer is heefty die geloof ik 6000 rms.
              Maar speelt van geen meter vind ik persoonlijk.

Doe mij er maar 2 voor op de achterbank 😆 😆

Hoeveel watt rms komt daar eigenlijk uit? Kan een normale motor dit wel trekken ?

is dat de mtx jackhammer of zoiets?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.