Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › Woordje uitleg gevraagd
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 7 maanden geleden door kleinekastenteufel.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Veertien dagen wachten wij nu al vol spanning vooraleer onze vermoedens in absolute overtuiging kunnen overgaan.
Wij zouden graag “alle vermoedens achter ons laten …”
Vooruit philip911, belofte maakt schuld.
🙂 twisted: 🙂
Hallo,
Je zult nog wat geduld moeten oefenen daar mijn bron van informatie het zeer druk heeft momenteel. Is nog niet kunnen langskomen met het nodige. Zal iets zijn voor volgende week.
Mvg Philip 911 😐 |[quote=”philip911″:3pc57nwc]Hallo,
Misschien kan ik de desbetreffende pagina’s uit de gebruiksaanwijzing kopiëren en meteen naar u opsturen.
Indien gewenst kunt u mij uw adres nalaten. Ik stuur het met plezier, ttz per post, op !!!
Mvg Philip 😀 [/quote]Alvast bedankt voor de moeite ,maar als je de gebruiksaanwijzing hebt en je beschrijft de werking op het forum zal het wel lukken (en misschien hebben andere forumgebruikers er dan ook iets aan )
[quote=”philip911″:2j48wbkb]Hallo,
Sorry voor de dt fouten….wordt met dt en je rijd zonder t….misschien toch even eerst opnieuw lezen voor publicatie !!!
Mvg Philip 😀 [/quote][quote=”philip911″:2j48wbkb]Amaai amaai moet dringend een cursus Nederlands volgen….je rijDT…..
Mvg Philip 😳 😳 😳 [/quote]gewoon even de “edit” knop (rechts boven) gebruiken, zo kun je oorspronkelijke bericht aanpassen. 😉
mvg
Jack-in-the-boxHallo,
Misschien kan ik de desbetreffende pagina’s uit de gebruiksaanwijzing kopiëren en meteen naar u opsturen.
Indien gewenst kunt u mij uw adres nalaten. Ik stuur het met plezier, ttz per post, op !!!
Mvg Philip 😀Het siert philip911 dat hij zo nauwkeurig en gedetailleerd wil zijn, tot woensdagavond.
😆 😈 😆
Ok alvast bedankt, moest je woensdag nog maar info hebben post het gerust.
Welke stand gebruiken jullie dan meest ?Amaai amaai moet dringend een cursus Nederlands volgen….je rijDT…..
Mvg Philip 😳 😳 😳Hallo,
Sorry voor de dt fouten….wordt met dt en je rijd zonder t….misschien toch even eerst opnieuw lezen voor publicatie !!!
Mvg Philip 😀Hallo,
Ik vermoed niet, maar ben overtuigd van hetvolgende, indien de wagen gebouwd is tussen 2003 en 2008…..
Het knopje rechts dient om de buitenlucht af te sluiten, bv wanneer je in een tunnel rijdt. Af en toe wordt er wel nog lucht aangezogen van buiten, lucht die echter door de pollenfilter gaat….
Het knopje links dient om de lucht in het interieur te houden, wel word de lucht gerecycleerd en intern dus “ververst”. Bv als je door een stofferig parcours rijdt of door de “woestijn”….
Woensdagavond ben ik in het bezit van de volledige gebruiksaanwijzing van dit systeem. Indien gewenst kunt u naar hartelust vragen stellen.
We kunnen dan alle vermoedens achter ons laten en de juiste info geven aan de hand van de correcte informatie.
Roept u maar!
Met vriendelijke groet….. Philip 💡 💡 💡Wij vermoeden:
– toevoer buitenlucht: schakelaar stand buitenlucht
– toevoer binnenlucht: schakelaar stand binnenlucht
– toevoer beiden gemengd: beide schakelaars aan
– geen enkele toevoer van lucht: alle schakelaars af🙂 twisted: 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.