Wordt er nog een beetje gezwaaid?

Home Forum Zeverhoekje Wordt er nog een beetje gezwaaid?

9 berichten aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
    • Rare jongens die moraalridders, zo werd ik eergisteren in de Eifel nog begroet door zo ene met een middelvinger, nadat ik hem nb eerst voorrang had verleent, en vrij snel daarna voorbij koerste op een overzichtelijk stuk baan … :popcorn:

ps. Heb um niet terug gegroet … :mrgreen:

Euh sorry maar ik vind dat pubergedrag. Moto’s hebben dat ook veel. Steeds lachen geblazen. Ik zal wel eens zwaaien of met de lichten knipperen als ik iemand echt ken. aar om nu te gaan zwaaien naar eke Porsche of mooie wagen die je tegen komt? Neen zelfs als er iemand zwaait en ik ken hem niet dan zal ik nooit terug zwaaien.

Gisteren nog :up: gekregen van een Audi RS4 rijder die me voorbij knalde.

Met al die Macans , Cayennes , Boxters en Caymans op de baan kan je als moderne 911 rijder beter een plastic arm op je raam plakken.
            Minder vermoeiend en minder frusterend, zelden een tegengroet, ook niet van 911’s ! Zelfs met een oldie Porsche krijg je sneller respons van andere merken, dan van andere P-rijders.
            Porsche rijders zijn misschien einzelgangers, niks mis mee.
            Teruggroeten heeft niets met een merk te maken maar alles met opvoeding.
            Dit geld ook voor ritsen, beurtelings passeren en hoffelijkheid in het verkeer in het algemeen.
            Trouwens zonder hoffelijkheid zullen we niet veel plezier meer aan onze P’s beleven want veel V zit er niet meer in, tenzij in de Bundesrepubliek.
            Met vr P groeten.

Ik denk dat het er van af hangt met welke Porsche je rijdt.
              Als je met een 918 of Carrera GT rijdt, zal je wel veel handjes zien.

Meestal zijn het de oudere modellen die eens kijken en zwaaien. Bij nieuwe meestal niet.
              Och ja, dat ritueel stamt ook uit een tijd dat er nog weinig Porsches waren.
              Wat is er nu nog speciaal aan een Porsche ? Een hele autosnelweg kan je er mee vullen 🙂 (voor mij blijft het speciaal…)

Deze week naar de keuring geweest (elfje gelukkig geslaagd). Ik reed van het domein en in de straat liepen 2 aardige dames met zonnebril. Een blondine begon te zwaaien naar mij. Ik dacht wat krijgt die nu (zou ik nog goed in markt liggen…:-) ).
              Nog maar net thuis kreeg ik berichtje…ben jij naar de keuring geweest ? Was blijkbaar een vriendin, lol.

Ik heb ook de indruk dat de lufties sneller een hand opsteken of eens met de lichten knipperren! Laatst stond ik aan de lichten in Steenokkerzeel en kwam er een zwarte targa van ’73 naast mij staan om links af te slaan! Groetje en onzer beide ramen gingen naar beneden, kort gesprekje gehad. Iemand van het forum?

Ik heb ook de indruk dat de lufties sneller een hand opsteken of eens met de lichten knipperren! Laatst stond ik aan de lichten in Steenokkerzeel en kwam er een zwarte targa van ’73 naast mij staan om links af te slaan! Groetje en onzer beide ramen gingen naar beneden, kort gesprekje gehad. Iemand van het forum? Ik was met de 964.

Zaterdag werd er nochtans veel gezwaaid hoor :popcorn: :up:

Meestal zwaai ik wel naar alles tot de 997 vanaf dan zitten er vaker vrouwen achter het stuur die een 996je als de mijne niet eens herkennen als Porsche

9 berichten aan het bekijken - 61 tot 69 (van in totaal 69)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.