Workshop lassen bij Floere

Home Forum Porsche Uitstappen Workshop lassen bij Floere

• Maker
    Discussie
  • @depee, ben wel bereid om geheel vrijblijvend wa tricks voor te doen!
    zit in de stiel sinds 1978 !
    Floere

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 118)
    • Hey WesRS, mogelijk plan ik in het najaar nog eens een workshop!
      Grts floere.

XXX

Wes top man :up:

Maar euhm, missen we wel die Cara …trut! 😈

Bedankt allemaal. :up:
          Maar het zware gedeelte is al achter de rug (geselecteerd worden als 1 v.d. 5 uit +90 sollicitanten). 😉

Ik had het graag anders gezien en had ook graag aanwezig willen zijn. Want nu ga ik nog steeds niet weten hoe je moet lassen! 😡

@Mush, sterkte. Geniet van het trouwfeest en de mensen aanwezig, want je ziet, het leven is soms korter dan we denken… 😐

+1

=5 :engeltje:
              Ik ken het besje niet persoonlijk hoor, misschien 2x gezien op een familiebijeenkomst, maar kijk, daardoor zitten we morgen met een trouwfeest.

@Wes : Succes!! :up:

+1

+1

PB

+1

+1

XXX

Mush – sterkte

Wes – succes

Goed nieuws en slecht nieuws.
                          Het goede nieuws is dat ik gisteren gebeld ben voor een nieuwe job waar ik maandag mag beginnen. :up:
                          Het slechte nieuws is dat ze me zondag verwachten voor een kennismaking en rondleiding.
                          Ik ga er dus helaas niet bij kunnen zijn heren… 🙁

:wtf: sterkte voor beide en de families

da’s zwaaaar klote, ik weet helaas wat jullie nu doormaken …

Ja, schoonmoeder’s k*nk*r is ineens uitgezaaid 🙁

PB

is’t van de moetes? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 118)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.