Workshop lassen bij Floere

Home Forum Porsche Uitstappen Workshop lassen bij Floere

• Maker
    Discussie
  • @depee, ben wel bereid om geheel vrijblijvend wa tricks voor te doen!
    zit in de stiel sinds 1978 !
    Floere

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 118)
    • Zucht 🙁
      En ik ga moeten afzeggen vrees ik.
      Trouwfeest die voorzien was in Juni gaat nu ineens deze zaterdag door, wordt waarschijnlijk één en ander :drink: , dus ja, 😥 😳

ik had er heel graag bij geweest op zondag maar krijg zaterdag 12 man over de vloer om te steengrillen :bounce: . Dus ik hoop dat dit “evenement” een vervolg krijgt. Allezins veel plezier en fotokes posten hé mannen. :popcorn:

@PatrickB , dus bij deze ne goeie single voorzien!!
          Floere.

@Hendrik914, is niet zaterdag maar zondag dat de workshop doorgaat.
            Floere.

‘t Zal wel leuk en leerrijk worden, maar zaterdagvoormiddag ben ik bezet. :popcorn:

PB

Da’s meestal pas de dag nadien. :drink:

Lees ik hier een smeekbede? 8) :engeltje:

PB

Goh die Single Malts trekken me misschien wel over de meet om met Mush mee te komen. :mrgreen:

@stijnG, single malts zijn te lekker om te flamberen!
                      Drink ze liever uit, voor te flamberen gebruiken we blended .
                      floere.

anders de te lassen stukken even flamberen met uw single malts…. moet lukken. :relaxman:

Ik heb PALM in huis dan blijft iedereen KALM!!!!
                          En voor de liefhebbers van single malt: heb 26 brands staan! Is een waardige afsluiter?
                          Moet wel na het lassen!
                          Grts floere.

ik vertrek zondag ochtend naar de floere en neem mee …
                            een thermos koffie, melk, suiker, bekertjes, lepeltjes, … en zonnecrême 😎

Wie zei er iets over Jupiler? 😐
                              Ik steun CARA! :first:
                              Niet echt hoor. Ik giet alleen de beste bieren naar binnen… 😉 :drink:

XXX

Da’s 2.1/2 Jup de man, geen taxi nodig… :driver:

Zal ik een bakske bier meebrengen? Om wat af te koelen met die hete laspost rond ons. :drink:

PS: Wie wilt er BOB zijn om iedereen naderhand naar huis te rijden? :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 118)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.