Home › Forum › Porsche Uitstappen › Workshop lassen bij Floere
- Dit onderwerp bevat 118 reacties, 28 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 7 maanden geleden door Jan Danckaers.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Graag aanvullen (gratis quotes!!! ) met welke datum voor jou best past 💡
Locatie: Werchter (vlaams brabant, ongeveer 15 minuten van afrit rotselaar op E314)
Tip: als alle deelnemers wat drank&snacks in hun koffer leggen, dan hoeft Floere (af diens ega) zich daar al geen zorgen om te makenZaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Bones
4. Peter_Targa_84 – Peter zelf
5. Peter_Targa_84 – Timo
6. WES-RSZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Deepee
4. Bones
5. Peter_Targa_84 – Peter zelf
6. Peter_Targa_84 – Timo
7. Youyou
8. WES-RSHeb wel nog nooit gelast, maar wil er wel heel graag iets over leren! :up:
[quote=”Peter_Targa_84″ post=195550][quote=”Bones” post=195502]
Locatie: Werchter (vlaams brabant, ongeveer 15 minuten van afrit rotselaar op E314)
Tip: als alle deelnemers wat drank&snacks in hun koffer leggen, dan hoeft Floere (af diens ega) zich daar al geen zorgen om te makenZaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Bones
5. Peter_Targa_84 – TimoZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Deepee
4. Bones
6. Peter_Targa_84 – Timo7 Youyou
Lijkt me op zich wel interessant maar ik heb nog nooit een laspost vast gehad. Lastposten daarentegen…
Ook ik zat met het idee om eventueel een cursus te volgen bij syntra maar ik volg momenteel al een oldtimer cursus en 1 avond in de week is voorlopig voldoende.[quote=”Bones” post=195502][quote]Graag aanvullen (gratis quotes!!! ) met welke datum voor jou best past 💡
1. Mushroom
2. Varmays
3. Bones
5. Peter_Targa_84 – TimoZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Deepee
4. Bones
6. Peter_Targa_84 – TimoGraag aanvullen (gratis quotes!!! ) met welke datum voor jou best past 💡
1. Mushroom
2. Varmays
3. BonesZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Deepee
4. BonesGraag aanvullen (gratis quotes!!! ) met welke datum voor jou best past 💡
Tip1: als alle deelnemers wat drank&snacks in hun koffer leggen, dan hoeft Floere (af diens ega) zich daar al geen zorgen om te maken
Tip2: gelieve slechts één voorkeurdatum in te vullenZaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
2. VarmaysZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. Varmays
3. Deepee[quote=”Mushroom” post=195470]Ok, the usual drill…
Zaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
2. VarmaysZondag 1 Maart:
1. Mushroom
2. VarmaysGraag aanvullen (gratis quotes!!! ) met welke datum voor jou best past :idea:[/quote]
Ok, the usual drill…
Zaterdag 28 Februari:
1. Mushroom
Zondag 1 Maart:
1. Mushroom
@Ive , je mag gerust na je shift doorkomen! Ik heb deze zaterdag niks gepland.
Wil forummers de kans geven om iets op te steken ivm lassen.
@ alle andere met interesse, je kan vanaf 10 uur bij mij terecht.
Dus allen die willen deelnemen graag bevestigen hier op forum of via pm.
Grts floere.Voor mij zou 28/02 kunnen, 1 maart eventueel ook (maar dan niet te vroeg 😀 )
Groeten,
Pascal.
28 februari sta ik met de vroege. da’s dus werken tot 14.00 en ik kom van de Antwerpse haven.
Welke uren had je al gedacht?Greetz
@ Ive, afgaand op mijn ervaring zijn er geen “slechte” lasposten.
Men moet echter zien waarvoor men het lastoestel gaat gebruiken, de meeste fout die gemaakt word is dat men een te licht toestel aanschaft.
De verschillen zullen wel aan bod komen op de workshop.
Grts Floere.Hey forummers,
aan allen die hun interesse laten blijken hebben voor deze “workshop” : deze kan voor mij het beste op zaterdag 28 februari.
Plaats is Werchter vlaams brabant ( ongeveer 15 minuten van afrit rotselaar op E314).
Zondag 1 maart kan eventueel ook maar denk da de madammen daar ni zo voor zijn ( mijn madam zit er niet mee in ).
Bij meer interesse kan dit herhaald worden na de maand maart!
Laat maar weten wie komt . Een tiental mensen kunnen langs komen.
Heb parkeermogelijk voor een tiental wagens.
Grts floere.Leuven? Is niet onoverkomelijk…
Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden. Echter de volgende anderhalve maand is hectisch….
Keep me posted please 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.