Workshop lassen bij Floere

Home Forum Porsche Uitstappen Workshop lassen bij Floere

• Maker
    Discussie
  • @depee, ben wel bereid om geheel vrijblijvend wa tricks voor te doen!
    zit in de stiel sinds 1978 !
    Floere

13 reacties aan het bekijken - 106 tot 118 (van in totaal 118)
    • En waar zou dit zich afspelen ? 😳 welke streek?
      Sorry zie nu pas dat het te Leuven door gaat .

Ive

ook wel interesse van deze kant hoor.
        Alvast toch om te weten welke lasaparaten de beste zijn. kwestie van toch geen gaten te branden in mijn bolide lol

Toch zeer leuk initiatief

Ik was van plan om bij Syntra Mechelen 6 zaterdagvoormiddagen een cursus lassen te volgen omdat mij dat ten zeerste interesseert en ik er nougabollen van ken….

+1

Hier ook interesse :relaxman:

eerst het vuur aan de lont steken en dan m’n kat sturen zeker :happy:

Ik ben ook geintreseerd! Laat maar weten wanneer.

Misschien voor de planning doodle.com gebruiken. Floere registreert zich daar en kiest de data dat hij vrij is, stuurt en mail naar de geïnteresseerden die ook een datum kiezen. Zo kom je tot een gemeenschappelijk datum. Je kan ook het aantal plaatsen instellen. Echt gemakkelijk, ik wil zeker ook een bijdrage betalen vor materiaal en kosten.

mietoe :up:

Ok, als we samen afspreken zou dit waarschijnlijk op een zaterdag zijn.
                          Echter op tijd een datum pikken daar ik 1 weekend op 2 werk.
                          Shoot!

8)

Hey, dus als er mensen zijn die het zien zitten om iets op te steken ivm laswerk.
                              Laat maar weten!!
                              Grts floere.

13 reacties aan het bekijken - 106 tot 118 (van in totaal 118)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.