workshop manual

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 workshop manual

• Maker
    Discussie
  • 964’ers,

De 964 is nog redelijk nieuw voor mij, dus ik leer alle dagen bij… 😉
    voor mijn 3,2 heb ik destijds de werkplaatshandleiding zomaar kunnen downloaden.
    Nu, voor de 964 blijkt deze uit 8 verschillende delen te bestaan. Na wat speurwerk heb ik reeds 5 delen op PDF staan.
    Maar er ontbreken er dus nog 3…
    Heeft iemand deze beschikbaar? Of kunnen we deze ergens downloaden?
    Het eerste deel zou de motor betreffen, daar ben momenteel het eerst naar op zoek.
    Of is dit een cd die we kunnen bestellen?

Iemand een 💡
    Dan hoor ik het graag.

Gijsbeer.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Anoniem

Daar staat de 964 wel niet tussen…

Zal ook effe mijn mooie kant laten zien ze 😆 , klik op de link en je hebt ze allemaal gratis en voor niets zelf.

http://www.cannell.co.uk/Manuals_Original.htm

Ik heb de manual voor de 996 GT3 CUP hier op CD. Indien iemand hem nodig heeft.

Ook geinteresseerd voor de mnuell van de 993 cabrio ’97 :respect2: :respect2:

Kan iemand mij aan eentje helpen van de 993 cabrio (1994) ?

idem dito,

stoffels1970 at gmail.com

bedankt voor de moeite.

Allemaal, ik heb ook wel interesse voor deze manual

Wie wil hem mij toesturen?

mathieu.nijs@outlook.com

Thx.

Even van deze topic gebruik maken.
                      Zou iemand em ook naar mij kunnen doorsturen.

glennodb@hotmail.com

Alvast 1000x dank.

G.

[quote=”Gette” post=171775]Gijsbeer, ik heb hem hier volledig staan den ik.
                        Stuur uw mailadres even door, dan stuur ik hem op via WeTransfer ![/quote]

Gotcha! Bedankt Gette, i owe you one :drink:

[quote=”gijsbeer” post=171881]zou inderdaad wel makkelijk zijn om bepaalde documenten toegankelijk te maken voor “iedereen”, toch alvast de forumleden…
                          Misschien wel de moeite om eens voor te leggen aan onze mods?
                          Ik heb trouwens een volledige, originele PET-cd van Porsche op pc staan van praktisch alle modellen, dit is het opzoekprogramma waar je alle onderdelen per groep kan opzoeken, met onderdeelnummers bij. Voor mij geen probleem om deze te delen… Weet alleen niet of dit mag/kan?
                          Zo kunnen de gelukkigen onder ons zelfs onderdelen opzoeken voor hun Carrera GT… 😯

Gette, we transfer is inderdaad een geriefke, duurt wel even, maar voorlopig lukt het!
                          Dus Ron, uw gegevens zitten in den draad 😉 Zouden zelfs moeten aangekomen zijn nu…[/quote]

Attachments:
                          • PET.jpg

zou inderdaad wel makkelijk zijn om bepaalde documenten toegankelijk te maken voor “iedereen”, toch alvast de forumleden…
                            Misschien wel de moeite om eens voor te leggen aan onze mods?
                            Ik heb trouwens een volledige, originele PET-cd van Porsche op pc staan van praktisch alle modellen, dit is het opzoekprogramma waar je alle onderdelen per groep kan opzoeken, met onderdeelnummers bij. Voor mij geen probleem om deze te delen… Weet alleen niet of dit mag/kan?
                            Zo kunnen de gelukkigen onder ons zelfs onderdelen opzoeken voor hun Carrera GT… 😯

Gette, we transfer is inderdaad een geriefke, duurt wel even, maar voorlopig lukt het!
                            Dus Ron, uw gegevens zitten in den draad 😉 Zouden zelfs moeten aangekomen zijn nu…

ik heb ook wel intresse in de manuals van de 3.2 en 964…
                              tegenprestatie is geen probleem :drink:

Zou er een mogelijkheid zijn om vb dergelijke documenten ergens te hosten, zodat ze voor iedereen toegankelijk zijn ?

Ik neem aan dat er voor meerdere modellen een zgn ‘service manual’ bestaat ?

Hallo

Is het gisteren niet gelukt?
                                  Ik heb nog niets ontvangen.

Bij voorbaat bedankt

Mvg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.