Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › WP0ZZZ99ZSS312728 eens blijven volgen voor hoeveel €’s deze weg gaat op de veilingsite?
- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Rogier Roosen.
-
MakerDiscussie
-
9 november 2015 om 23:30
Hallo,
Ben wel benieuwd voor hoeveel deze weg gaat op de veilingsite?
Gezien de prijzen op de beurs in BXL dit weekend, zou dit wel eens + 50K€ kunnen zijn.Mvg
Costainfo: https://vavato.com/nl/#!/auctions/5640cd6e2196c/lots/2
-
MakerDiscussie
-
Ik vind dit best duur, heb in juli een 993 C2 gekocht in Duitsland van een oude man. In zeer mooi staat, origineel duitse wagen, met 154.000 km op de teller en bewijsbaar met volledige onderhoudshistoriek (facturen en TUV keuringen netjes bijgehouden) en onderhoudsboekje met alle stempeltjes erin. Droge motor en ook gekeurd bij een lokale garage. Had voor mij ook wat leuke opties zoals sperdifferentieel en abd wat deze C4 trouwens standaard heeft maar een C2 dus niet… Origineel optiestickertje ook nog op achterkant kofferklep….
Heb toen 45.000 euro betaald… Ook taxateur zei dat ik koopje had gedaan, had ook totaal geen spoor van accident
Ik vind dit best duur, heb in juli een 993 C2 gekocht in Duitsland van een oude man. In zeer mooi staat, origineel duitse wagen, met 154.000 km op de teller en bewijsbaar met volledige onderhoudshistoriek (facturen en TUV keuringen netjes bijgehouden) en onderhoudsboekje met alle stempeltjes erin. Droge motor en ook gekeurd bij een lokale garage. Had voor mij ook wat leuke opties zoals sperdifferentieel en abd wat deze C4 trouwens standaard heeft maar een C2 dus niet… Origineel optiestickertje ook nog op achterkant kofferklep….
Heb toen 45.000 euro betaald… Ook taxateur zei dat ik koopje had gedaan, had ook totaal geen spoor van accident
[quote=”Costa” post=223038]Dag Bladerunner,
Ik ben niet de nieuwe eigenaar,daar ik reeds al een 2.5 jaar een zilvere 993 c4 heb.
Als ik zie wat de prijzen gaan , begin ik te twijfelen wat ik er best mee doe.
Houden of verkopen?
Met rijden ,doe ik nu niet meer.
Gezien de kostprijs VB en afgelegde km’s is dit iets te duur voor mij.
Mvg
Costa[/quote]Aha OK, ik dacht te lezen dat jij het eindbod gedaan had.
Houden of verkopen, een lastige als je weet wat je in huis hebt en het idee dat men de oldie leeftijdsgrens misschien gaat optrekken naar 30 jaar zal zeker niet helpen bij je beslissing.
[quote=”Costa” post=223038]Dag Bladerunner,
Ik ben niet de nieuwe eigenaar,daar ik reeds al een 2.5 jaar een zilvere 993 c4 heb.
Houden of verkopen?
Mvg
Costa[/quote]Aha OK, ik dacht te lezen dat jij het eindbod gedaan had.
Houden of verkopen, een lastige als je weet wat je in huis hebt en het idee dat men de oldie leeftijdsgrens misschien gaat optrekken naar 30 jaar zal zeker niet helpen bij je beslissing.
Wel kom maar wat vaker naar het Leuvense. Bij mij is het nog volop wittebroodsweken! Vandaag zo’n schoon weer dat ik dacht, laat ons maar met de P naar de supermarkt gaan :happydance:
Na het afzetten van de boodschappen een ommetoer van 60km om van de voordeur naar de garage te rijden :driver:
Wel kom maar wat vaker naar het Leuvense. Bij mij is het nog volop wittebroodsweken! Vandaag zo’n schoon weer dat ik dacht, laat ons maar met de P naar de supermarkt gaan :happydance:
Na het afzetten van de boodschappen een ommetoer van 60km om van de voordeur naar de garage te rijden :driver:
Je ziet inderdaad tegenwoordig extreem weinig 993 op de weg rijden. Ik vind dat jammer. Het zijn blijkbaar investeringsobjecten geworden in plaats van de pretmachines waarvoor ze bedacht zijn.
Je ziet inderdaad tegenwoordig extreem weinig 993 op de weg rijden. Ik vind dat jammer. Het zijn blijkbaar investeringsobjecten geworden in plaats van de pretmachines waarvoor ze bedacht zijn.
Dag Bladerunner,
Houden of verkopen?
Mvg
CostaDag Bladerunner,
Houden of verkopen?
Mvg
CostaDie rode van Vandenberghe ben ik toen ook gaan zien toen ik nog zocht. Om eerlijk te zijn, zo goed vond ik die niet. Het is al een tijd geleden dus ik weet het niet meer in detail maar ik was niet geïnteresseerd voor de originele prijs en dan zeker niet voor de prijs zoals ie werd. Het feit dat ie al zo lang te koop staat, geeft me de indruk dat ik niet de enige was die zo dacht.
Die rode van Vandenberghe ben ik toen ook gaan zien toen ik nog zocht. Om eerlijk te zijn, zo goed vond ik die niet. Het is al een tijd geleden dus ik weet het niet meer in detail maar ik was niet geïnteresseerd voor de originele prijs en dan zeker niet voor de prijs zoals ie werd. Het feit dat ie al zo lang te koop staat, geeft me de indruk dat ik niet de enige was die zo dacht.
[quote=”JV” post=222889]Ik was mee aan het bieden en gisteren nog verhoogd naar 34000 euro (+ kosten). Vandaag geen tijd gehad (buitenland) en nu pas thuis. Veiling gemist (Ik dacht dat die tot vrijdag liep en wou bieden tot 40000). Ik ben ook naar de wagen gaan kijken en zag er heel goed uit. Wat steenslag (al eens herspoten) en interieur wat beschadigd maar mits veel poetswerk is van die 993 terug een pareltje te maken. Mits een winter wat klusjes aan doen was die zeker +60000 euro waard.
Dus op zoek naar een ander winterproject :bounce:[/quote]
Als je een eerlijke 993 carrera 4 zoekt. vandenberghe in Latem heeft een knappe rode te koop, origineel Belgische wagen. Ben er naar gaan kijken en heeft die een hele tijd terug overgenomen van een klant.
Stond eind vorig jaar nog voor 39000 te koop. Nu blijkbaar voor iets meer
[quote=”JV” post=222889]Ik was mee aan het bieden en gisteren nog verhoogd naar 34000 euro (+ kosten). Vandaag geen tijd gehad (buitenland) en nu pas thuis. Veiling gemist (Ik dacht dat die tot vrijdag liep en wou bieden tot 40000). Ik ben ook naar de wagen gaan kijken en zag er heel goed uit. Wat steenslag (al eens herspoten) en interieur wat beschadigd maar mits veel poetswerk is van die 993 terug een pareltje te maken. Mits een winter wat klusjes aan doen was die zeker +60000 euro waard.
Dus op zoek naar een ander winterproject :bounce:[/quote]
Als je een eerlijke 993 carrera 4 zoekt. vandenberghe in Latem heeft een knappe rode te koop, origineel Belgische wagen. Ben er naar gaan kijken en heeft die een hele tijd terug overgenomen van een klant.
Stond eind vorig jaar nog voor 39000 te koop. Nu blijkbaar voor iets meer
Volgens ik kan lezen is Costa dus de nieuwe eigenaar van een mooie 993, proficiat hé! :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.