WTB velgenset 17 inch carrera 2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht WTB velgenset 17 inch carrera 2

• Maker
    Discussie
  • beste forummers, ik zoek zonder enige haast een stel velgen 17x7j et50 en 17x9j et55 van het type carrera 2 zoals ze destijds onder de 996 verkrijbbaar waren.
    liefst opmakers zodat ik ze in een donkere kleur kan laten spuiten om te gebruiken als winterset.
    je vindt ze al eens in het tuning circuit maar daar worden ze incl onbruikbare banden vaak overprijst aangeboden.
    ik lees hier of ontvang graag PM indien je ergens in een hoekje een stel weten liggen.

wheelcarrera2.jpg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Wim

Bij deze dus een slotje, en gefeliciteerd met de aankoop.

deze topic mag *slotje
        ik heb een stel gevonden: soldenprijs en hopelijk zijn de velgen live even degelijk als op foto.

tnx ! ze zijn zeker netjes genoeg. ze liggen nu wel niet om de hoek maar ik informeer wel even.

FOUND! :first:

Klikkerdeklik…

bedankt voor de tips totnogtoe jongens :up:

oh en er mag gerust een MOD dit draadje samenvoegen met deze van LOWIE9xx, we zijn toch op zoek naar hetzelfde en dan blijft het hier wat overzichtelijk

[quote=”WES-RS” post=130975]Tip: Bel maar naar Van Zweeden of ga er maar langs. Via mail antwoorden ze wel (heel kort) maar zonder de info in die je vroeg. :bounce:[/quote]

Begrijp ik volledig.
                Ikzelf steek ook veel teveel tijd in beantwoorden van email :bounce: bijna nooit een deal na info te hebben gegeven, zelfs geen bedankt :bounce:
                Via telefoon ligt dit heel anders 😉

Ik ben op zoek naar net dezelfde, maar dan in goede staat (maw niet om op te knappen). VanZweeden verkoopt die sets voor 900 euro (via mail ontvangen), wat ik aan de dure kant vind.

Wichers uit Hoge Hexel (zoeken op marktplaats.nl) verkoopt zo’n set voor 599.

Greetz

L

Een goed testritje toch ?

Tip: Bel maar naar Van Zweeden of ga er maar langs. Via mail antwoorden ze wel (heel kort) maar zonder de info in die je vroeg. :bounce:

Aangezien ik zelf ook naar velgen aan het zoeken ben, houd ik mijn ogen voor je open. 😉

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.