WTL of niet

• Maker
    Discussie
  • Ik vind het vervelend om telkens een erkende porsche dealer te contacteren met een chassisnummer om te controleren als het een echte WTL is of niet ,
    ik denk dat die mensen meer te
    doen hebben .

bestaan er soms een site waar je dit zelf kan opzoeken?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Die man werkt bij Porsche in Duitsland
      Als je hem mailt dan kan hij je die informatie geven.
      marc(dot)noack(at)porsche.de

Die man werkt bij Porsche in Duitsland
        Als je hem mailt dan kan hij je die informatie geven.
        marc(dot)noack(at)porsche.de

iedereen praat over MARC NOAH ?
          maar wie is dit , geeft deze soms een website

iedereen praat over MARC NOAH ?
            maar wie is dit , geeft deze soms een website

Een erkende Porsche dealer zal toch wel weten of het om een echte WTL gaat of niet, lijkt me… 😐
              En als ze de vragen hieromtrent niet willen, dan kunnen ze best hun advertentie duidelijker maken.
              Alleszins, niet teveel wakker liggen van hoe zij zich voelen als jij iets vraagt, maar kijken naar hoe jij je voelt bij hun antwoord. 😉

Een erkende Porsche dealer zal toch wel weten of het om een echte WTL gaat of niet, lijkt me… 😐
                En als ze de vragen hieromtrent niet willen, dan kunnen ze best hun advertentie duidelijker maken.
                Alleszins, niet teveel wakker liggen van hoe zij zich voelen als jij iets vraagt, maar kijken naar hoe jij je voelt bij hun antwoord. 😉

Gewoon een mailtje sturen naar Marc Noac van Porsche Classic department. Het is de vriendelijke man zijn job. Dan weet je ook ineens alle andere info van de wagen. Ergens op het forum staat zijn email.

Gewoon een mailtje sturen naar Marc Noac van Porsche Classic department. Het is de vriendelijke man zijn job. Dan weet je ook ineens alle andere info van de wagen. Ergens op het forum staat zijn email.

Heel vaak zie je het direct aan de draagarmen en de wielen, als er met spacers gewerkt wordt is het meestal geen WTL af fabriek

Heel vaak zie je het direct aan de draagarmen en de wielen, als er met spacers gewerkt wordt is het meestal geen WTL af fabriek

voor zover ik weet zijn de WTL niet officieel geregistreerd op chassisnummer en zijn er daardoor ook geen exacte productieaantallen bekend, je moet via de optielijst, bij de laatste modellen M491, checken of de kit er al af fabriek op stond. dus met een foto van de optiesticker (bijv. uit het onderhoudsboekje) kan je het zelf bepalen.

maar er is wel een site die claimt alle VINnrs te kennen die de WTL optie hebben KLIK of dit 100% klopt?

nog een interessante site voor jou is wss: http://www.turbo-look.de/

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.