Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › WTL of Turbo gezocht
- Dit onderwerp bevat 73 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 6 maanden geleden door Bart.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ja ik heb hierboven nog bijvermeld dat ik dezelfde info ook in dat desbetreffende magazine ( rs magazine les passion des porsches nr 123) terug vind. Ik dacht dat die hun info toch twee keer nakijken. Maar inderdaad wat jij zegt vind ik dan ook weer terug op turbo-look.de. Die zullen dan wel juist zijn zeker.
Je moet een verkoper nooit op z’n bruine ogen geloven, Albert 😉
[i]- terzijde – ben eerder (dan jou) met die wimbledone-groene-964-WTL-verkoper in de weer geweest over aanschaf van die wagen 😉
[/i][quote=”albert” post=102497] In een vorige discussie ( zie porschforum nl) wist men ook al niet verder dan 745 stuks te komen.[/quote]
Ik was eerder ook van mening dat het er tusen de 700 en 800 waren – maar dat zou realistisch moeten betekenen dat ze meer waard zouden zijn dan een 964 Speedster, waar er 925 van gemaakt zijn.
[quote=”albert” post=102497] Is de 1500 stuks niet gebaseerd op de TL en WTL samen?[/quote]
Zoals m’n “breakdown” aangaf is dat inderdaad incl. de Turbo’s en Roadsters … van de echte WTL’s zijn er dus 1200 gemaakt …
… hoeveel er nog rijden is punt 2 8)
Ik heb de informatie gehaald uit deze link die ook over mijn aangekochte wagen handelt :
http://www.brinkert.classicdriver.com/uk/find/4100_results.asp?&dealerid=10208&lcarid=1843322&action=advanced_searchIn het “RS MAGAZINE” La passion des Porsches nr 123 van september 2011 staat duidelijk vermeld ” production 702 exemplaires ” Ik kan het altijd eens inscannen.
Dus bij beide wordt 702 vermeld. Ik heb dat echt niet uit mijn duim gezogen. In een vorige discussie ( zie porschforum nl) wist men ook al niet verder dan 745 stuks te komen.
Is de 1500 stuks niet gebaseerd op de TL en WTL samen? Maakt ook weinig uit, 1200 of 702 het is in ieder geval een mooie collectorswagen met weinig produktieaantal.Maar het was een goei he Geert. Dat doe jij graag he.
@911NL :respekt: :first: :applaus: :relaxman: :puke:
die is goed 😀
[quote=”albert1″ post=102460] Maar 702 stuks van gemaakt [/quote]
Albert, laat ik je even uit de droom helpen …
702 stuks betekend minder dan de 964 Speedster 💡
Er zijn er (helaas, maar waar) 1532 van geproduceerd – de 964 WTL Cabrio.
Waarvan 433 met Tiptronic (die kan je dus eigenlijk in mindering brengen 😈 )[i]1200 stuks – 964 Carrera 2 Cabriolet Turbo-Look
0006 stuks – 964 TURBO Cabriolet
0326 stuks – “America Roadster”[/i]1200 minus 433 is nog steeds 767 … lager zal je niet uit komen – of je moet ergens een lijst van ‘total-loss’ tegen zijn gekomen :wtf:
Ik heb een 964 WTL cabrio van 1993. Een van de weinig originele (964 650). Maar 702 stuks van gemaakt in prachtige zeldzame kleur. In bijna zgan staat. Collectorswagen.
Moest je interesse hebben stuur mij maar een mailtje en dan stuur ik je wat foto’s door.Zo heb ik er op Zolder eens ene in de vangrail weten hangen.
Wreed, zo’n turbogat bij nat weer…
Schitterende kar wel!
En dat bedoel ik nu met de spelt, die vindt je wel, maar zie dan ook gelijk het prijskaartje. 😯
Als het wat mag kosten, deze dan misschien?
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=191541113
:drink: :drink:
Beste Wim,
Dank je voor de hoop. 😉
Ik heb natuurlijk tijd en best wel hoop. En indien mijn geduld op geraakt kan ik natuurlijk nog altijd mijn criteria aanpassen.(spelden genoeg voor iedereen)Wat betreft niet betaalbaar indien voldaan aan mijn voorwaarden: het zal inderdaad duurder zijn maar om nu te zeggen onbetaalbaar… Wat is onbetaalbaar?
Gelukkig zoeken we allemaal verschillende dingen, anders zou het zeker duur worden.
Dan ga ik je nu al vertellen dat je die spelt niet gaat vinden. :sleep:
Niet verkeerd bedoeld, maar vanaf die leeftijd zal er meestal wel eens gespoten zijn vanwege steenslag o.d, en wat is daar eigenlijk mis mee, want als je zulke plekken niet bijwerkt, zal het die jaren iets anders zijn als een steenslag plekje.
En degenen die van die leeftijd in de eerste laklaag zitten, staan meestal bij een verzamelaar, en als die er eentje weg doet zal de prijs ook niet te betalen zijn. 💡
- Het onderwerp ‘WTL of Turbo gezocht’ is gesloten voor nieuwe reacties.