Home › Forum › Porsche Links › www.autofoto.be Porsche, Lamborghini, Ferrari, DeTomaso, enz
- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren geleden door Cab2S.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zoals reeds in een andere ‘topic’ gemeld, ik heb deze film – ja, zelfs op DVD (kopie van de VHS). Ik heb binnenkort een 10-tal exemplaren voor al diegene die er eentje willen… Greetz, Pascal ps. die welke je in de USA kan kopen zijn niet in EU op alle DVD-spelers te spelen en hebben uiteraard ook geen ondertitels.
Stuur maar een pm met je gegevens als je er eentje wil.[quote=”Luke”:2ypqbh9m]niemand binnenkort naar de USA??
kan ie wat dvdtjes meenemen…
heb de video maar dvd niet verkrijgbaar…..[/quote]is die in de US dan wel verkrijgbaar op DVD ?
niemand binnenkort naar de USA??
kan ie wat dvdtjes meenemen…
heb de video maar dvd niet verkrijgbaar…..[quote=”Setakira”:1o6foovv]deze dus http://www.imdb.com/title/tt0093638/ [/quote]
Inderdaad, dat is em !
En hier alvast een fragmentje :
[size=59:1o6foovv]-link ingekort door mod-[/size]
[quote=”cab ’88”:14y2rx6q]
Ik heb gisteren in de videotheek deze film gezocht en de enige die ik vond met deze naam was een oorlogsfilm en daar stond niet op dat Charlie Sheen daar in meespeelt. Of is het toch deze film??[/quote]
Nope, de film gaat over een undercoveragent die infiltreert in een bende die enkel Porsche steelt. Een en al Porsche in de film
“No Man’s Land” is van 1987 en tot hier toe enkel op VHS verkrijgbaar denk ik.
Moest iemand die op DVD hebben: ik ben geinteresseerd !
Anoniem12 juni 2005 om 15:41In de film “No Mans Land” doet Charlie Sheen daar trouwens een mooie uitspraak over…
Benieuwd of iemand dit nog weet…
Ik heb gisteren in de videotheek deze film gezocht en de enige die ik vond met deze naam was een oorlogsfilm en daar stond niet op dat Charlie Sheen daar in meespeelt. Of is het toch deze film??
[quote=”autofoto.be”:3rz5a63m][quote=”RSR”:3rz5a63m][quote=”stefx911″:3rz5a63m][quote=”RSR”:3rz5a63m]Ferrari , DeTomaso, Lamborghini, Alfa, Lotus 😕 ? shock: ?? Ik stel mij echt vragen bij deze topic 👿 En Ferrari staan die niet meer in de garage dan dat ze kunnen rijden 8) [/quote]
RSR,
Wat is er met je elver gebeurd ??? Of ligt het aan de foto ?
By the way: reclame maken voor autofoto.BE met een nederlandse porsche !?[/quote]
Mijn elver heeft wat rimpels nu 🙁 D lol: [/quote]
3 bollen, ben er zeker van![/quote]
Voor 5 bollen doe ik het 😆
[quote=”RSR”:18hnpw9m][quote=”stefx911″:18hnpw9m][quote=”RSR”:18hnpw9m]Ferrari , DeTomaso, Lamborghini, Alfa, Lotus 😕 ? shock: ?? Ik stel mij echt vragen bij deze topic 👿 En Ferrari staan die niet meer in de garage dan dat ze kunnen rijden 8) [/quote]
RSR,
By the way: reclame maken voor autofoto.BE met een nederlandse porsche !?[/quote]
Mijn elver heeft wat rimpels nu 🙁 D lol: [/quote]
3 bollen, ben er zeker van!
[quote=”911-lover”:33n8qlj3]Hé dat is mijne maat Ludo zijne auto
(Gewezen daar hij hem een paar weken geleden heeft weggedaan voor een BMW) 😥Ik kom regelmatig bij Ludo (op zijn deur zit een sticker autofoto.be)
De BMW X5 is ook leuk, maar toch niet zo’n beest als de Porsche.[quote=”stefx911″:3cfefrf6][quote=”RSR”:3cfefrf6]Ferrari , DeTomaso, Lamborghini, Alfa, Lotus 😕 ? shock: ?? Ik stel mij echt vragen bij deze topic 👿 En Ferrari staan die niet meer in de garage dan dat ze kunnen rijden 8) [/quote]
RSR,
Mijn elver heeft wat rimpels nu 🙁 D lol:
Anoniem10 juni 2005 om 11:22knap machien 😯
Binnen een tijdje heeft den David ook zoiets in zijn garage staan.Hé dat is mijne maat Ludo zijne auto
(Gewezen daar hij hem een paar weken geleden heeft weggedaan voor een BMW) 😥
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.