Home › Forum › Porsche Links › WWW.PORSCHE4RENT.BE: Porscheverhuur
- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 11 maanden geleden door RSR Motors.
-
MakerDiscussie
-
21 december 2005 om 21:28
Verhuur van porsches vanaf 26 jaar , misschien iets voor de toekomstige
porsche-eigenaars onder jullie!!
Kijk op http://www.porsche4rent.be
Of bel +32477/233599 Lambregts Jean(Porsche4Rent) -
MakerDiscussie
-
OK sorry ik trek mijn woorden terug wat de BTW betreft. 😕
[quote=”RSR”:pwk2omts][quote=”Jean Lambregts”:pwk2omts]Porschedoop (= zelf rijden met de porsche tesamen met een begeleider!!) : € 160 voor BOXSTER en € 185 voor 911 C4 is de prijs met benzine, verzekering,…,BTW inbegrepen!!!!!!!!!![/quote]
Er staat op u site toch duidelijk EX BTW. En onze wagens zijn ook verzekerd voor het geval je het nog niet wist 8) [/quote]
Euhm, Luc, ik denk dat je het hier toch mis hebt hoor. Je kan bij verhuur het bolletje naast BTW incl. aanklikken of BTX excl. Bij BTW incl. krijg je inderdaad de prijzen die “Jean Lambregts” vermeld.
[quote=”Jean Lambregts”:tzx8z98v]Porschedoop (= zelf rijden met de porsche tesamen met een begeleider!!) : € 160 voor BOXSTER en € 185 voor 911 C4 is de prijs met benzine, verzekering,…,BTW inbegrepen!!!!!!!!!![/quote]
Er staat op u site toch duidelijk EX BTW. En onze wagens zijn ook verzekerd voor het geval je het nog niet wist 8)
[quote=”911-lover”:3vwop3lf]Rufie , gaan wij niet samen met Number one beginnen aan exclusief 968 verhuur met chauffeur.
of vb Eén dagje op en af Nurburg inclusief 3 rondjes op de Nordschleife en 3 gratis consumpties voor laten we zeggen 200€ all in 😉 [/quote]😆 😆 😆 ik doe mee 😉
Het was ook niet bedoeld om er iets aan te verdienen met dat voorbeeldje van de Nordschleife , maar om fun te hebben (die ik ook alleen doe of voor maten gratis) op de kosten van diegene die mee wil.
Wat wil je nog meer ❓
Doen wat je graag doet en betaald door een ander en er blijft zelfs nog ietje hangen.
Momenteel komt dat geld steeds uit eigen zak 😉Idd
Als je zulke wagens gaat verhuren moet en uit de kosten wil komen moet je alles rekenen: aankoop (afschrijving),verzekering, onderhoud, taks, slijtage, onderhoud…
Kan me voorstellen dat de verzekering ook niet zo goedkoop is omdat iedereen met die wagens rijdt. zal ze waarschijnlijk wel per dag of zo kunnen nemen dan…
Idd,
ik veronderstel dat 911-lover die 200 euro maar aanhaalt bij wijze van spreken, want anders zou je er goed je broek aan scheuren.
Denk maar eens aan de slijtage van de banden op de Ring…..Vroeger als jonge gast had ik de droom om een taxi-bedrijf te beginnen met Porsches. Financieel volgens mij niet leefbaar, maar vond het wel een leuk idee.
Stel je wil een taxi en je kan kiezen tussen een Mercedes E of een 911. Ik denk dat velen zichzelf eens zouden willen verwennen.Porschedoop (= zelf rijden met de porsche tesamen met een begeleider!!) : € 160 voor BOXSTER en € 185 voor 911 C4 is de prijs met benzine, verzekering,…,BTW inbegrepen!!!!!!!!!!
[quote=”911-lover”:pbmto188]Rufie , gaan wij niet samen met Number one beginnen aan exclusief 968 verhuur met chauffeur.
of vb Eén dagje op en af Nurburg inclusief 3 rondjes op de Nordschleife en 3 gratis consumpties voor laten we zeggen 200€ all in 😉 [/quote]Voor 200 Euro all in????
Dan ga je toch ook niet rijk worden.
Laten we stellen:
– 1 tank benzine (heen en terugrit) = 80 Euro
– beetje benzine voor op de ring = 20 Euro
– compensatie slijtage wagen = 20 Euro
– 3 rondje Nordschleife = 3*16 = 48 Euro
– 3 consumpties = 3 * 2 = 6 Euro
Totaal vaste kosten = 174 EuroDus zit je voor 26 Euro een hele dag vast (laten we het houden op 8 a 10 uur) dus voor 2.6 a 3.25 Euro/uur.
En loop je het risico van schade.Euhm, neen, ik stap toch maar niet in je nieuwe bedrijfje 😀
Tenzij je telkens 3 passagiers kan meenemen en die elk 200 Euro laat betalen natuurlijk 🙂
Rufie , gaan wij niet samen met Number one beginnen aan exclusief 968 verhuur met chauffeur.
of vb Eén dagje op en af Nurburg inclusief 3 rondjes op de Nordschleife en 3 gratis consumpties voor laten we zeggen 200€ all in 😉Hebben jullie al één verhuurbedrijf gezien dat goedkoop is ?
Ik vind die site niet duurder dan andere. Ik zou het geld er natuurlijk niet voor over hebben, maar ja ieder zijn ding.
Zit trouwens een foutje in de originele link in de tekst. 🙁
Had deze site al gevonden tijdens mijn zoektocht naar een bruidswagen. En had al mijn conclusies getrokken 🙂
Voor dat geld mogen ze met mij ook wel eens meerijden hoor
Dus bij deze: wie wil er een Porsche doop met een 911 ? 😆
Voor een Boxster, Porschedoop als passagier 60 km (ca 1 h) 160 euro 😯 ex btw en ex brandstof en voor die 964 185 euro 😯 . Amaai ik wil da wel voor minder doen hoor 😉 . Mark als ik het goed lees zal uwe maat al een pak geld moeten betalen aan u en u ex ook al 😈 😉
Trouwens ik snap niet goed wat de bedoeling is om dat hier neer te zetten als je weet dat de mensen die hier op het forum zitten voor bij 99,9% zelf eigenaar zijn van een 1 Porsche of meer. 😕
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.