www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

Home Forum Porsche Links www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

• Maker
    Discussie
  • Hoi ,

Ik heb onlangs de site pk-tuning.be laten stopzetten daar ik het niet meer inzag een site onder deze naam te hebben als ik de winkel onder die naam niet meer heb .
    Regelmatig bleven mensen me contacteren voor onderdelen .
    Doch geen eigen site hebben is ook weer niets . Daaromis er besloten weldra een nieuwe site op te starten onder de naam porsche968cs.be .
    De naam is al van mij en we zijn sinds 2 dagen aan het experimenteren met ideetjes alvorens we met een naar mijn en van een kennis van me mooie site van start kunnen .
    De basis die we nu hebben is nog zeer “rauw” en is dus helemaal niet van beduiding naar het eindresultaat . Bvb de banner trekt op biets en gaat weg etc . Ikzelf ben zeer druk beroepsmatig (dus gebrek aan tijd” en een leek in sitebouwen . Die kennis van me heeft de vorige site (de basis) gemaakt maar heeft ook weinig vrije tijd . Dus alles gebeurt via mails naar elkaar en naargelang de vrije tijd . Het kan dus nog eventjes duren voor deze af is en online .
    Nu vraag ik aan jullie naar ideetjes , voorstellen, eventueel hulp om bvb een mooie banner (flash of niet) te maken , raad , info etc .
    Jullie kunnen zien dat ik de site behoorlijk informatief wil maken (zie buttons) . Het invullen zal ik hoofdzakelijk zelf doen .
    De basis kan je zien door HIER te klikken .
    Dus kom maar op en wie weet zien jullie binnenkort jullie voorstellen of ideen terug .
    Alvast hartelijk dank bij voorbaat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Hé , dit draadje komt na jaren ook nog eens naar boven :relaxman:

Verdere replies afgesplitst…

Hier terug on topic, nl. http://www.porsche968cs.be

Wim

Heb hier blijkbaar wat gemist. 😳

Koen het blijft steeds een plezier om je site en de foto’s te bekijken .
            Joeri mijn euro is ook al gevallen . 😥

Ik denk dat ik het al weet waarom de andere post er maar 1 uur opgestaan heeft 🙁

hallo,
                leuke informatieve site over de 968.
                Ik heb een link op mijn site geplaatst naar de jouwe.

[color=#ff0000]Edit by mushroom
                Ook hier weer de link verwijderd…[/color]

Na + zeven maanden dit weer even naar boven halen .
                  Niet enkel omdat er in die tijd weer heel wat uitstappen geweest zijn en dus hopen fotoreportages alsook een deel nieuwe links en avatars die toegevoegd zijn , maar ook vanwege dat er in die tijd hopen nieuwe leden hier zijn die nog geen weet van de site hebben .

Enjoy zou ik zeggen 8)

Nog eens eventjes onder de aandacht brengen.
                    In de laatste 11 maanden sinds laatste post is er toch weer heel wat verandert en toegevoegd aan de site .
                    Eventjes een kijkje nemen zou ik zeggen.

Even terug de site naar boven halen .
                      Odertussen zijn we na opstart/invulling een jaartje verder en werd de site steeds up-to-date gehouden .
                      Dit zowel met de laatste Porsche nieuwtjes , als nuttige links en Porsche Avatars als natuurlijk de gemaakte foto’s van uitstappen .
                      Wie er al een tijdje niet meer geweest is , nodig ik van harte uit om nog eens een kijkje te komen nemen op http://www.porsche968cs.be

Neen hoor 😈 😉
                        Straks komen ze mijn nog kopen voor grof geld 😆 😆 😆 😆 😆

nu toch geen foto’s van Geely op zetten he 😛 wink:

De Chinezen hebben mijn site ook gevonden .
                            Bezoekerskaart van de afgelopen week

Jawel hoor , ook zij hebben mijn site ontdekt 😛

Terug even onder de aandacht brengen .
                                Zoals jullie kunnen zien wordt de Site meermaals per week up-to-date gehouden .
                                sinds de laatste post hier zijn er weer veel zaken toegevoegd . Oa verschillende nieuwe fotoreportages , nieuwe fotootjes van mijn 968CS , andere velgjes voor de Daily driver en hopen Porschenieuwtjes

Veel leesplezier 😉

Daar de laatste post verdwenen is zal ik ze even opnieuw neerzetten .
                                  De reactie van Rufie heb ik helaas ook niet kunnen lezen .

De site wordt dus constant onderhouden en aan de statistieken te zien wordt ze meer en meer bezocht , ook vanuit het buitenland (GB , D , NL , US , Canada , Japan , China , Australië , Polen , Oostenrijk , Zwitserland etc)

De laatste updates zijn Nieuwtjes van Porsche , Moving Porsche Avatars , Fotootjes van de Motorshow te Essen en mijn gewezen Porsches

Ook is er een rubriek gekomen voor bevriende Sites . Willen jullie je site daar neerzetten , bezorg me dan de link en een banner zodat ik die er kan plaatsen . Het enigste wat ik ervoor terugvraag is ook een link van mijn site op de jouwe te zetten .

Bij interesse hoor ik er wel van 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.