www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

Home Forum Porsche Links www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

• Maker
    Discussie
  • Hoi ,

Ik heb onlangs de site pk-tuning.be laten stopzetten daar ik het niet meer inzag een site onder deze naam te hebben als ik de winkel onder die naam niet meer heb .
    Regelmatig bleven mensen me contacteren voor onderdelen .
    Doch geen eigen site hebben is ook weer niets . Daaromis er besloten weldra een nieuwe site op te starten onder de naam porsche968cs.be .
    De naam is al van mij en we zijn sinds 2 dagen aan het experimenteren met ideetjes alvorens we met een naar mijn en van een kennis van me mooie site van start kunnen .
    De basis die we nu hebben is nog zeer “rauw” en is dus helemaal niet van beduiding naar het eindresultaat . Bvb de banner trekt op biets en gaat weg etc . Ikzelf ben zeer druk beroepsmatig (dus gebrek aan tijd” en een leek in sitebouwen . Die kennis van me heeft de vorige site (de basis) gemaakt maar heeft ook weinig vrije tijd . Dus alles gebeurt via mails naar elkaar en naargelang de vrije tijd . Het kan dus nog eventjes duren voor deze af is en online .
    Nu vraag ik aan jullie naar ideetjes , voorstellen, eventueel hulp om bvb een mooie banner (flash of niet) te maken , raad , info etc .
    Jullie kunnen zien dat ik de site behoorlijk informatief wil maken (zie buttons) . Het invullen zal ik hoofdzakelijk zelf doen .
    De basis kan je zien door HIER te klikken .
    Dus kom maar op en wie weet zien jullie binnenkort jullie voorstellen of ideen terug .
    Alvast hartelijk dank bij voorbaat

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • Hé , dit draadje komt na jaren ook nog eens naar boven :relaxman:

0

Verdere replies afgesplitst…

Hier terug on topic, nl. http://www.porsche968cs.be

0
        Wim

Heb hier blijkbaar wat gemist. 😳

0

Koen het blijft steeds een plezier om je site en de foto’s te bekijken .
            Joeri mijn euro is ook al gevallen . 😥

0

Ik denk dat ik het al weet waarom de andere post er maar 1 uur opgestaan heeft 🙁

0

hallo,
                leuke informatieve site over de 968.
                Ik heb een link op mijn site geplaatst naar de jouwe.

[color=#ff0000]Edit by mushroom
                Ook hier weer de link verwijderd…[/color]

0

Na + zeven maanden dit weer even naar boven halen .
                  Niet enkel omdat er in die tijd weer heel wat uitstappen geweest zijn en dus hopen fotoreportages alsook een deel nieuwe links en avatars die toegevoegd zijn , maar ook vanwege dat er in die tijd hopen nieuwe leden hier zijn die nog geen weet van de site hebben .

Enjoy zou ik zeggen 8)

0

Nog eens eventjes onder de aandacht brengen.
                    In de laatste 11 maanden sinds laatste post is er toch weer heel wat verandert en toegevoegd aan de site .
                    Eventjes een kijkje nemen zou ik zeggen.

0

Even terug de site naar boven halen .
                      Odertussen zijn we na opstart/invulling een jaartje verder en werd de site steeds up-to-date gehouden .
                      Dit zowel met de laatste Porsche nieuwtjes , als nuttige links en Porsche Avatars als natuurlijk de gemaakte foto’s van uitstappen .
                      Wie er al een tijdje niet meer geweest is , nodig ik van harte uit om nog eens een kijkje te komen nemen op http://www.porsche968cs.be

0

Neen hoor 😈 😉
                        Straks komen ze mijn nog kopen voor grof geld 😆 😆 😆 😆 😆

0

nu toch geen foto’s van Geely op zetten he 😛 wink:

0

De Chinezen hebben mijn site ook gevonden .
                            Bezoekerskaart van de afgelopen week

0

Jawel hoor , ook zij hebben mijn site ontdekt 😛

0

Terug even onder de aandacht brengen .
                                Zoals jullie kunnen zien wordt de Site meermaals per week up-to-date gehouden .
                                sinds de laatste post hier zijn er weer veel zaken toegevoegd . Oa verschillende nieuwe fotoreportages , nieuwe fotootjes van mijn 968CS , andere velgjes voor de Daily driver en hopen Porschenieuwtjes

Veel leesplezier 😉

0

Daar de laatste post verdwenen is zal ik ze even opnieuw neerzetten .
                                  De reactie van Rufie heb ik helaas ook niet kunnen lezen .

De site wordt dus constant onderhouden en aan de statistieken te zien wordt ze meer en meer bezocht , ook vanuit het buitenland (GB , D , NL , US , Canada , Japan , China , Australië , Polen , Oostenrijk , Zwitserland etc)

De laatste updates zijn Nieuwtjes van Porsche , Moving Porsche Avatars , Fotootjes van de Motorshow te Essen en mijn gewezen Porsches

Ook is er een rubriek gekomen voor bevriende Sites . Willen jullie je site daar neerzetten , bezorg me dan de link en een banner zodat ik die er kan plaatsen . Het enigste wat ik ervoor terugvraag is ook een link van mijn site op de jouwe te zetten .

Bij interesse hoor ik er wel van 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.