www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

Home Forum Porsche Links www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

• Maker
    Discussie
  • Hoi ,

Ik heb onlangs de site pk-tuning.be laten stopzetten daar ik het niet meer inzag een site onder deze naam te hebben als ik de winkel onder die naam niet meer heb .
    Regelmatig bleven mensen me contacteren voor onderdelen .
    Doch geen eigen site hebben is ook weer niets . Daaromis er besloten weldra een nieuwe site op te starten onder de naam porsche968cs.be .
    De naam is al van mij en we zijn sinds 2 dagen aan het experimenteren met ideetjes alvorens we met een naar mijn en van een kennis van me mooie site van start kunnen .
    De basis die we nu hebben is nog zeer “rauw” en is dus helemaal niet van beduiding naar het eindresultaat . Bvb de banner trekt op biets en gaat weg etc . Ikzelf ben zeer druk beroepsmatig (dus gebrek aan tijd” en een leek in sitebouwen . Die kennis van me heeft de vorige site (de basis) gemaakt maar heeft ook weinig vrije tijd . Dus alles gebeurt via mails naar elkaar en naargelang de vrije tijd . Het kan dus nog eventjes duren voor deze af is en online .
    Nu vraag ik aan jullie naar ideetjes , voorstellen, eventueel hulp om bvb een mooie banner (flash of niet) te maken , raad , info etc .
    Jullie kunnen zien dat ik de site behoorlijk informatief wil maken (zie buttons) . Het invullen zal ik hoofdzakelijk zelf doen .
    De basis kan je zien door HIER te klikken .
    Dus kom maar op en wie weet zien jullie binnenkort jullie voorstellen of ideen terug .
    Alvast hartelijk dank bij voorbaat

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Dank U , dank U 😉
      Er hebben ook hopen uren ingekropen om het zo te krijgen .

al enkele keren wezen kijken
        ziet er goed uit Koen!!

Wim

Zeer mooie site Koen, mijn complimenten. 8)

De site is bijna nu 2 weekjes volledig af en dient enkel up to date gehouden te worden .
            Nieuwigheden (zoals nu bvb de Boxster Speedster) worden ook dadelijk daar geplaatst.

[quote=”911-lover”:1ufaidl5]Die vraag heb je al eens gesteld Luke 💡
              Je bent nog wat jong om dement te worden hé 🙄 😈 😉 😆 😆 😆 [/quote]

antwoord heb ik toen niet gelezen, zie ik 😀
              tja, in de bouw ook heel erg druk
              en dan mis je af en toe hier wel wat 😉

Die vraag heb je al eens gesteld Luke 💡
                Je bent nog wat jong om dement te worden hé 🙄 😈 😉 😆 😆 😆

[quote=”911-lover”:2wn94ink]Door mijn “gedwongen” verlof [/quote]
                  ????

Door mijn “gedwongen” verlof eindelijk tijd gevonden om aan de site te werken .
                    Er zijn dan de laatste dagn dan ook een hoop uurtjes in gekropen , maar het resultaat begint dan ook al op iets te trekken .
                    Alleen de volgende dagen “mijn auto’s” en “links en filmpjes” verder optimaliseren en dan is het goed zo . Dan moet ik enkel nog alles steeds wat up to date houden .
                    Vooral over de pagina’s “Porsche 968” en “Porsche algemeen” ben ikzelf erg tevreden .
                    Ga eens een kijkje nemen op MIJN SITE en laat hier ideetjes of je mening achter . Ook als er ergens fouthes ingeslopen zijn gelieve dat te melden .

Thx

Voila , ik zie net dat ze terug online is .

Ja dat kan .
                        We zijn momenteel aan het veranderen van server .
                        Dat bericht kreeg ik gisteren te horen van diegene die mijn website beheert .
                        Het zou een paar dagen kunnen duren alvorens alles weer loopt zoals het moet .
                        Even geduld dus 😉

Anoniem

Koen, ik wou even een kijkje nemen, maar de site werkt niet momenteel, ik krijg een boodschap “This domain has been reserved for a client of Blacknight Internet Solutions Ltd.”

Zoals enkelingen al gemerkt zullen hebben is mijn nieuwe site online .
                            Sinds verleden week heb ik de toegang gekregen om de site zelf in te vullen .
                            Doordat het een volledig ander programma is dan ik de voorbije 5 jaar met pk-tuning.be kende , is het nog even uitzoeken van hoe en wat .
                            Ik kan bvb momenteel geen foto’s uploaden alsook kaders maken en aanpassen.
                            Jullie kunnen dus zeker al langs komen , maar zoals gezegd , het duurt nog even voordat ze naar mijn zin is .
                            Maar oefening baart kunst dus na een tijdje zal ik alles onder de knie hebben en het maken zoals ik het het beste vind .

[url=http://www.porsche968cs.be:v7w1cn9z]

http://www.porsche968cs.be

@Pascal : Ik heb er het flauwste idee van . Een maat van mij doet het . Ik geef enkel de ideen door .

@David
                              : Komt voor mekaar . Ik maak er in het weekend werk van .

@Porsche
                              914 : Ik wil mijn maat niet onder zijn duiven schieten door het uit handen te geven aan een ander . Ik ben zeer tevreden over zijn vroeger werk (PK-Tuning.be) en zijn steeds bereidzaam zijn achteraf (zelfs vele jaren nadien staat hij steeds kosteloos klaar)

pm anders eens naar steven964 Hij heeft de website van PCT gemaakt.
                                Is voltijds bezig met van die dingen

Koen stuur mij enkele pictures en het gewenste formaat van Banner en ik zal eens aan de slag gaan fowtowsjop… als de tijd het toelaat…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.