www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

Home Forum Porsche Links www.porsche968cs.be !!!! Bezoekje waard !!!

• Maker
    Discussie
  • Hoi ,

Ik heb onlangs de site pk-tuning.be laten stopzetten daar ik het niet meer inzag een site onder deze naam te hebben als ik de winkel onder die naam niet meer heb .
    Regelmatig bleven mensen me contacteren voor onderdelen .
    Doch geen eigen site hebben is ook weer niets . Daaromis er besloten weldra een nieuwe site op te starten onder de naam porsche968cs.be .
    De naam is al van mij en we zijn sinds 2 dagen aan het experimenteren met ideetjes alvorens we met een naar mijn en van een kennis van me mooie site van start kunnen .
    De basis die we nu hebben is nog zeer “rauw” en is dus helemaal niet van beduiding naar het eindresultaat . Bvb de banner trekt op biets en gaat weg etc . Ikzelf ben zeer druk beroepsmatig (dus gebrek aan tijd” en een leek in sitebouwen . Die kennis van me heeft de vorige site (de basis) gemaakt maar heeft ook weinig vrije tijd . Dus alles gebeurt via mails naar elkaar en naargelang de vrije tijd . Het kan dus nog eventjes duren voor deze af is en online .
    Nu vraag ik aan jullie naar ideetjes , voorstellen, eventueel hulp om bvb een mooie banner (flash of niet) te maken , raad , info etc .
    Jullie kunnen zien dat ik de site behoorlijk informatief wil maken (zie buttons) . Het invullen zal ik hoofdzakelijk zelf doen .
    De basis kan je zien door HIER te klikken .
    Dus kom maar op en wie weet zien jullie binnenkort jullie voorstellen of ideen terug .
    Alvast hartelijk dank bij voorbaat

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Hallo, welke software gebruik je voor je website?

wel ideetjes maar nog geen tijd gehad 😉 )

wel ideetjes maar nog geen tijd gehad 😉 )

Blijkbaar wel veel kijkers maar niet veel mensen met ideetjes 😆 😆 😆 😉

Blijkbaar wel veel kijkers maar niet veel mensen met ideetjes 😆 😆 😆 😉

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.