Xenon

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ik heb vrij veel tegenliggers die met hun “lichten trekken”… Eerst dacht ik dat ze overal stonden te flitsen 😉 maar ik heb eerder de indruk dat ze allemaal “kwaad” zijn op mijn straffe xenon lichten 😛
      In vergelijking met mijn ander voertuig heb ik wel de indruk dat de lichten aan de hoge kant staan. Niettemin is de wagen perfect gekeurd zo en heb ik een super zichtbaarheid…
      Zijn de bi-xenon lichten van een Porsche dan zoveel beter dan de andere ? Kent er nog iemand dit verschijnsel ? 🙄

Misschien moet je toch eens checken of ze niet bijgeregeld moeten worden, was bij mijn 997 ook het geval. Is wel een werkje voor de garagist, tnzij je zelf zo’n ding hebt en weet hie je ‘t moet regelen (zie instructieboekje)

[quote=”Carrera4s”:16mqbqc1]Misschien moet je toch eens checken of ze niet bijgeregeld moeten worden, was bij mijn 997 ook het geval. Is wel een werkje voor de garagist, tnzij je zelf zo’n ding hebt en weet hie je ‘t moet regelen (zie instructieboekje)[/quote]

Ja mogelijks ga ik eens moeten langsgaan in de garage…. Nochtans is de wagen perfect door de technische keuring gegaan en bovendien is het toch zo dat de wagen autmatisch de hoogte regelt van de xenonlichten afhankelijk van de beladingstoestand ?

Tja, hoelang is die keuring geleden ? Op dat moment zullen ze wel goed gestaan hebben… Jammer dat je niet kan bijregelen van in het interieur, in mijn BMW kan ik dat bvb wel, heel simpel zelfs.

Keuring is pas enkele weken geleden gedaan want ik heb de wagen nog maar pas…
              Bij mijn Mercedes kan ik dat ook zelf relatief eenvoudig regelen 😉

Ik heb er al op gelet dat er toch veel Porsches zijn en vooral de 997 die hele “straffe” xenon hebben..misschien dan toch een karaktertrek van het beestje 😉 en bijzonder veilig snachts want je hebt werkelijk een zee van licht !

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.