xenon lichten 996

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen xenon lichten 996

• Maker
    Discussie

• PM

Heren,

ik weet een 996 staan die binnenkort te koop komt. Hij is van 99. Is het mogelijk om daar bv xenonlichten voor en led lichten achter in te plaatsen. Doen? Iemand ervaring mee? Kostprijs eventueel?

Philippe

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Braking news ! Er staan ook 996’s cabrio te koop met xenon standaard….. ik geloof zelfs hier ergens op’t forum. :coolness: :coolness:

0
        Ive

klopt volledig deepee. Dat van die hoogteregeling en sproeiers was ik nog vergeten. Zo’n setje moet je er elk jaar weer uithalen voor de keuring.
          en waarschijnlijk die OEM ook dan

0

LED achteraan: geen probleem
            OEM Litronics kosten 2dehands zo’n 1.000 euro voor een set en zijn plug&play met uitzondering van een zwaardere zekering, maar …
            xenon verlichting moet wettelijk voorzien zijn van een hogedruk wasinstallatie EN hoogteregeling.
            totslot inbouwsetjes van 100-200 euro zou ik NIET doen zonder de bijhorende ‘spiegels’ voor de juiste lichtverdeling, auto’s met zo’n basic setjes verblinden snel de tegenliggers.

0
            Ive

Voor de xenonlampen bestaan universele kitjes al van minder dan 100Euro. Een degelijk kitje betaal je toch rond de 200Euro.
              Originele xenonlampen zijn niet te betalen vrees ik. Dan moet de volledige lichtunit vervangen worden.
              De led achterlichten zijn gemakkelijk te plaatsen. Normaal zitten alle benodigdheden er bij.

0

Als het maar geen Cabrio Tiptronic is!

😀

0
              5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.