XPEL en coating – plaatser gezocht

Home Forum Zeverhoekje XPEL en coating – plaatser gezocht

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hello folks,

Ik wil XPEL folie laten aanbrengen op mijn 991 alsook een coating.
      Iemand goede ervaringen met een dealer/plaatser?
      Ik ben normaal vol lof over WAX-IT (al vaak geweest) maar wacht ondertussen van begin oktober op mijn offerte en heb ze ondertussen nog steeds niet gekregen, niettegenstaande meerdere herinneringen (en beloftes dat ze er aankomt).
      Heb het ermee gehad en zoek dus een andere dealer…

Iemand ervaringen met plaatsers?

Thnx

Plumber

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Bedankt aan allen voor de reacties en aanbevelingen.

@Filip66
        : ik ben ook al vele jaren klant van WAX-IT. Ik ben er 6 jaar geleden voor het eerst geweest en heb er indertijd mijn Cayman compleet laten detailen (nog op hun oude locatie – zie foto).
        Nadien nog heel vaak geweest en zelfs cursussen gevolgd.
        Het afgeleverde werk is er op een heel hoog niveau. Het enige wat mij nu tegen de borst stoot is dat men zolang moet wachten om een offerte te krijgen, zelfs na herhaaldelijk vragen.
        Ik heb een eigen bedrijf en weet dus maar al te goed dat, wanneer een klant te lang moet wachten, dit na een tijd frustraties geeft.
        En hier was ik al 2 maanden aan het wachten…
        Bert heeft mij gisteren gebeld en we hebben het uitgepraat. Ik heb (eindelijk) de offertes gekregen en we kunnen (eindelijk) verder hiermee.

Ik heb mijne 992 laten voorzien van XPEL en volledige coating door Wax-it.
          Ben al jaren klant daar en werd er steeds correct en volgens afspraak behandeld.
          Morgen moet ik trouwens op controle bij Bert van Wax-it ik spreek hem er eens over aan.
          Ik vraag Bert wat foto’s en post ze dan hier.

In Kontich 911motorsport.be normaal enkel porsche

ik heb de mijne vorige week laten doen bij “car cleaning billet” uit Genk, ze hebben een volledige ceramische coating gedaan van het gehele lakwerk, velgen, remklauwen en het volledige interieur, was ‘m wel een week kwijt maar het resultaat mag gezien worden…:first:

Ben van wijde omgeving Brussel maakt locatie niet echt uit. Ik zoek vooral naar perfecte uitvoering en service.

welke regio ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.