Yellow Submarine aan land in Doel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Yellow Submarine aan land in Doel

• Maker
    Discussie
  • Neill (NVDS) vroeg onlangs om mijn Cayman te fotograferen. Geen probleem! Ik vond het een beetje vreemd dat hij vroeg om hem af te halen aan het Centraal Station. Maar dat had met zijn leeftijd te maken, hij is pas 16… Gezien hij de foto’s niet plaatste, doe ik het maar. Misschien kan hij ze ergens uploaden zodat zij die willen ook de volle resolutie kunnen beoordelen.

Eerste locatie was een brug nabij de Noorderlaan in Antwerpen.

CAYMAN-16.jpg

CAYMAN-11.jpg

CAYMAN-10.jpg

CAYMAN-8_2015-02-22.jpg

CAYMAN-9.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • de jongere versie van Momenol … :respect2:

Mooi en knappe locaties !

Bedankt voor de link, Neill! Er gaat niets boven een messcherpe full-color foto. Ik weiger daarom zelf foto’s te nemen met mijn iFoon, en zeul daarom vaak dat compacte Olympus toestelletje mee voor mijn werk. Daar zit een goede sensor in (3/4 size) en een acceptabele (vaste) lens. Alles in stijl, dat is mijn motto!

Het contrast tussen het verval van Doel en de perfectie van de auto is frapperend! Heel goed vastgelegd met professioneel materiaal.

Knappe shoot. Die gast kent er wat van.
            Lijkt me ook enorm fijn om te doen 🙂

Bedankt iedereen! :happydance:

Meteen duidelijk dat hier talent achter zit, zeer knap gedaan!

knappe fotoshoot :hail: :up:

Echt mooi wauww :up:

MIAF *luv

Als je eens een Spyder wilt trekken, la ma iet weten :hail:

yellow beauty *luv

knappe foto’s *luv

Ive

:lekker: 😳 :applaus:

:respect2: :respect2: :respect2:
                              Knap!! :up:

Prachtig gedaan! En prachtige wagen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.