Yellow Submarine Cayman te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Yellow Submarine Cayman te koop

• Maker
    Discussie
  • Type 981
    Bouwjaar sept/2013
    Km 83.740 (*)
    2,7 L
    CO2: 180g
    275 pk

Optie-codes:

P3 • Racinggelb (Racing Yellow)
    AZ • Leder bekleding zwart (dashboard, deuren en zetels)
    603 • B-Xenon + PDLS (Porsche Dynamic Light System: lichtbundel volgt de stuurhoek)
    636 • Parkassistent V+A
    P13 • Automatisch dimmende binnenspiegel & regensensor
    250 • PDK (Porsche Doppelkupplung)
    475 • PASM (Porsche Active Suspension Management)
    640 • Sport Chrono Paket (Sport Plus modus maakt oa nogmaals snellere schakelovergangen)
    658 • Servolenkung Plus
    423 • 20″ Carrera S velgen
    XDH • Velgen gelakt Platinum grijs zijdeglans
    342 • Verwarmde zetels
    573 • Automatische klimaatregeling in 2 zones
    P04 • Sportzetels Plus (elektrisch)
    X70 • Dorpels edelstaal
    490 • Sound Package Plus
    666 • Telefoonmodule voor PCM
    P23 • PCM (Porsche Communication Management) inclusief Navigatie en universeel Audio connect (USB iPod)

Extra’s

• Carnewal GT uitlaat
    • Stuurvelg met schakelpaddels
    • GSM-houder (special order USA)
    • P O R S C H E retro sticker achterklep (vervangt de chroom typebenaming)
    • Koplampsproeiers Racinggelb
    • Winterset met 18″ BBS grijs zijdeglans met goede banden V=6,5mm A=5mm

Het betreft een Duitse uitvoering. Ik kocht de wagen rechtstreeks aan bij PZ Wiesbaden in november 2014.
    Klein onderhoud (nazicht en olieverversing) is frequenter dan voorgeschreven gebeurd: jaarlijks/15.000 km ipv tweejaarlijks/30.000
    Groot onderhoud 60.000 km – check
    69.000 km: Remmen vernieuwd rondom inclusief OEM schijven – check
    83.740 km: Spiksplinternieuwe zomerbanden Michelin 19 maart 2019 – check

De wagen is dus met liefde vertroeteld en nu zijn we op zoek naar bij voorkeur een even enthousiaste nieuwe eigenaar (dus geen tussenhandelaar). Uiteraard heeft deze nog de sonore atmosferische “echte” zescilinder en niet de geamputeerde aangeblazen 718 opvolger. Recente berichten in de internationale pers leren dat deze 981 generatie niet langer de normale waardedaling vertoont maar dat de prijs integendeel stagneert. Het concept is uitgerijpt, het design volwassen, de assemblage is voorbeeldig, de PDK schakelt subliem, er zijn geen gekende zwakheden etc, etc…

Prijs • onderhandelingsbasis gebaseerd op prijzen hier en in Duitsland: 45.000€ (BTW inclusief)
    Het betreft inderdaad een BTW-wagen. Gelieve de onderhandelingen te bewaren tot na bezichtiging en niet relevante commentaar in de daartoe bestemde rubriek te posten, beste P-vrienden!

(*) de wagen wordt nog gebruikt.

Ik ben bereikbaar via mail: erwinschepens”at”icloud”dot”com of PM

Groeten
    Erwin

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • En intussen staat jouw advertentie weer bovenaan, zodat het meer kan opvallen ; thx to Zuff 😀 😀

Probleem is dat mijn muzikaal gehoor nog prima functioneert. Ik ga de volgende 25 jaar (de verbrandingsmotor is immers ten dode opgeschreven, dus ik koop nog effe snel de best ever Porsche) niet met een tractor rondrijden. Snelheid is niet erg relevant want anders koop ik beter een Tesla of Taycan.

De Yellow Submarine klinkt uiteraard wel héél erg goed, maar zeker niet te luid, eerder juist gepast met de Carnewal GT exhaust. Horen is kopen!

De opvolger is geen 2.0 4 cil turbo waarschijnlijk , maar een zwaardere 6 cilinder misschien met duurdere verkeersbalasting enz..

Alhoewel , als je afgelopen weekend de DTM hebt gezien op Zolder of op TV , weet dan dat die met een 2.0 4 cil Turbo rondrijden van 600Pk en met een motorblok dat amper 85Kg weet tov minimum 135-140kg voor een 6 cil motorblok. Dan ga je toch nog eens 2x nadenken want een std Cazyman 2.0 T kan je makkelijk herprogrammeren tot een 370 pk. :driver:

Echt een knaller van een aanbieding in showroomconditie. (dé max die kleurcombinatie).
            De liefde voor je wagen straalt er vanaf en diegene die hem koopt zal geen kat in zak kopen.
            Ben echt benieuwd naar wat volgt…
            Hou ons op de hoogte.

In het echt zelfs nog mooier dan op de foto’s !

Al een paar keer zien rijden in de regio Kalken.

Succes met de verkoop!

Succes met de verkoop. Schitterend exemplaar.

Enkele kilometers erbij

Als ik geld kon k*kk*n kwam ik hem direct halen Yellow. Heerlijk zo in dat geel met die donkere velgen. Alleen die stickers er nog af achteraan en hij is perfect. Stickers nadien op te sturen naar DST uiteraard 😉

Ik hoop dat je voor je GT4 ook zo een lekker strak opvallend kleurtje kan kiezen ! Benieuwd wat daar de introductiekleur zal zijn.

Suc6 met de verkoop , wagen in sublieme eerlijke staat

Nieuwe-bandenvet er afgewassen en dan naar Boom. Veel foto’s nemen nu we nog kunnen.

Gepaste muziek

GSM-houder in detail – maatwerk voor de 981, schuift zo tussen scherm en de rand

Prachtige wagen. Ik kan me niet inbeelden dat die niet snel een ander baasje vindt. Succes met de verkoop.

XXX

Wens jou een vlotte verkoop van de gele.

succes met de verkoop, ben benieuwd wat de opvolger gaat worden…:popcorn:

Dank jullie wel.

Er bestaan nog leuke kleuren (Lizard Green op de 911 bv) maar ik heb geen zin om daar duizenden € aan te hangen aangezien geel mij nog steeds prima bevalt…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.