Yellow Submarine – it’s a Spyder

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Yellow Submarine – it’s a Spyder

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
    • Zo heeej Submarine, veel plezier daarmee, gefeliciteerd, wat een ontwikkelingen, een nieuwe bolide, een nieuwe vrouw en een ouwe hond.

Mooi, veel plezier ermee

6 Dus hier staan de foto’s…
          Spijtig van de zwarte velgen… Voor de rest schoon karreke.

Ik weet dat zwarte velgen slecht pakken op foto, maar in realiteit ziet het oog dat anders..

Daarvoor had ik platinum op de 981 en dat was ik beu. Zilver is echt niet ok op een gele. Misschien laat ik ze ooit paars spuiten 😈

Iedereen: dankuwel voor de leuke reacties!

Ik vind de zwarte velgen net helemaal TOP !

Zwart op geel is inderdaad de mooiste combinatie :applaus:

Deze is genomen van de kant van de lichtinval tijdens de aflevering. Maar zoals gezegd, zelfs ik prefereer titanium op een foto. Maar in het echt vind ik zwarte janten net het vetste.

Nu effe 20′ roeien in geel gezelschap :salut:

Hierze, een datum wanneer je hem eens serieus kan testen >> 18/19-4-2020 Porsche days Francorchamps.

Ik heb gekeken naar “Discovery” maar wellicht is het al uitverkocht want ik krijg “webshop closed”?

SATURDAY & SUNDAY SERIES

zwarte velgen zijn ook mooi assorti met de andere zwarte accenten op de wagen. Anderskleurige velgen zou de duoformiteit doorbreken.

Je hebt helemaal gelijk Bart, bij de zwarte kap etc. horen zwarte velgen :up:

123

[quote=”Yellow Submarine” post=279556]Ik heb gekeken naar “Discovery” maar wellicht is het al uitverkocht want ik krijg “webshop closed”?

SATURDAY & SUNDAY SERIES[/quote]

is nog nie officieel geanonceerd.. prijs van discover is precies wel ferm gestegen.. 350>550 voor Discovery. voor dat geld ga ik dan wel liever es naar een volledige TD met open pitlane

Discovery is van 2 sessies per dag naar 3 per dag gegaan. Daardoor de prijsstijging.
                              Het waalse gewest heeft ook de huurprijs goed geïndexeerd !!!

Heel mooie keuze.
                                Elegante wagen en staanplaats !
                                Alleen die rode remklauwen storen een beetje.

123

[quote=”TheFab” post=279564]Discovery is van 2 sessies per dag naar 3 per dag gegaan. Daardoor de prijsstijging.
                                  Het waalse gewest heeft ook de huurprijs goed geïndexeerd !!!
                                  [/quote]

ik verhuis deze discussie naar de PCF days 2020 thread

https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/128799-porsche-days-2020-18-19-april#279566

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.