Yellow Submarine – it’s a Spyder

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Yellow Submarine – it’s a Spyder

• Maker
    Discussie
  • Ik dacht, het is lekker mooi januari-weer, ik ga mijn Spyder maar eens afhalen 😀

We gaan plezier maken met dit ding, het is geen kasplantje!

Zoals het hoort rijden we met de kap naar beneden. Er was zon, er was ook regen maar dat deerde niet..

De ophanging is alles in verhouding vergevingsgezind voor een GT-Porsche, de sound heel decent, de koppeling boterzacht, de besturing heerlijk direct.

De eerste glorieuze 199 km staan er op en op het einde van de dag laten we de Yellow Submarine kennismaken met zijn standplaats

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
  • 123

nog maar 3 bakken naft en niet volledig gerodeerd op 2 maand?
      zou ik nie kunnen.. zo weinig rijden in honeymoon

Zaterdag eens geen regen voorspeld en ik herinnerde mij dat ik in Heist-aan-Zee nog een opmeting te doen had… Binnendoor en via de niet erg drukke Expresweg richting Knokke geragd. Veel bekijks in de Lippenslaan.

De Spyder heeft er nu 1370km opzitten: de toeren bereiken nu 6500. Bijzonder plezant aanzetten als het licht op groen springt op de E34 :ass:

Nog 1500 toeren te ontdekken

Je kan zo talloze filmpjes vinden in de juiste topics op PFB. Dit staat er wellicht ook ergens tussen.

Mooie vergelijking

proficiat , super mooie Spyder , deze past als gegoten bij u ,prachtig speelgerief

proficiat , super mooie Spyder , deze past als gegoten bij u ,prachtig speelgerief

Nee, ik vind dat de zwarte velgen en de band precies een geheel vormen en daardoor lijkt het een zwart gat in de carrosserie… Moest er nu een fijn chromen velgrand ingefreest zijn zou dat het probleem oplossen. Ben wel stikjaloers op de donkere achterlichten
                  En zeg nu zelf… Duizend keer mooier dan de 981

123

[quote=”TheFab” post=279564]Discovery is van 2 sessies per dag naar 3 per dag gegaan. Daardoor de prijsstijging.
                    Het waalse gewest heeft ook de huurprijs goed geïndexeerd !!!
                    [/quote]

ik verhuis deze discussie naar de PCF days 2020 thread

https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/128799-porsche-days-2020-18-19-april#279566

Heel mooie keuze.
                      Elegante wagen en staanplaats !
                      Alleen die rode remklauwen storen een beetje.

Discovery is van 2 sessies per dag naar 3 per dag gegaan. Daardoor de prijsstijging.
                        Het waalse gewest heeft ook de huurprijs goed geïndexeerd !!!

123

[quote=”Yellow Submarine” post=279556]Ik heb gekeken naar “Discovery” maar wellicht is het al uitverkocht want ik krijg “webshop closed”?

SATURDAY & SUNDAY SERIES[/quote]

is nog nie officieel geanonceerd.. prijs van discover is precies wel ferm gestegen.. 350>550 voor Discovery. voor dat geld ga ik dan wel liever es naar een volledige TD met open pitlane

Je hebt helemaal gelijk Bart, bij de zwarte kap etc. horen zwarte velgen :up:

zwarte velgen zijn ook mooi assorti met de andere zwarte accenten op de wagen. Anderskleurige velgen zou de duoformiteit doorbreken.

Ik heb gekeken naar “Discovery” maar wellicht is het al uitverkocht want ik krijg “webshop closed”?

SATURDAY & SUNDAY SERIES

Hierze, een datum wanneer je hem eens serieus kan testen >> 18/19-4-2020 Porsche days Francorchamps.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.