Yellow Submarine – it’s a Spyder

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Yellow Submarine – it’s a Spyder

• Maker
    Discussie
  • Ik dacht, het is lekker mooi januari-weer, ik ga mijn Spyder maar eens afhalen 😀

We gaan plezier maken met dit ding, het is geen kasplantje!

Zoals het hoort rijden we met de kap naar beneden. Er was zon, er was ook regen maar dat deerde niet..

De ophanging is alles in verhouding vergevingsgezind voor een GT-Porsche, de sound heel decent, de koppeling boterzacht, de besturing heerlijk direct.

De eerste glorieuze 199 km staan er op en op het einde van de dag laten we de Yellow Submarine kennismaken met zijn standplaats

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
    • Deze is genomen van de kant van de lichtinval tijdens de aflevering. Maar zoals gezegd, zelfs ik prefereer titanium op een foto. Maar in het echt vind ik zwarte janten net het vetste.

Nu effe 20′ roeien in geel gezelschap :salut:

Zwart op geel is inderdaad de mooiste combinatie :applaus:

Ik vind de zwarte velgen net helemaal TOP !

Ik weet dat zwarte velgen slecht pakken op foto, maar in realiteit ziet het oog dat anders..

Daarvoor had ik platinum op de 981 en dat was ik beu. Zilver is echt niet ok op een gele. Misschien laat ik ze ooit paars spuiten 😈

Iedereen: dankuwel voor de leuke reacties!

6 Dus hier staan de foto’s…
              Spijtig van de zwarte velgen… Voor de rest schoon karreke.

Mooi, veel plezier ermee

Zo heeej Submarine, veel plezier daarmee, gefeliciteerd, wat een ontwikkelingen, een nieuwe bolide, een nieuwe vrouw en een ouwe hond.

Mooi proficiat

zoals ze in Gent zeggen: vree wijs machien…
                      topaankoop en het wachten waard tot 4 januari hé -)

Proficiat YellowSub ! Ik heb nog maar 1 spyder in het echt gezien, een zilvergrijs exemplaar, was totaal underwhelmed. Gaat vermoedelijk anders zijn wanneer ik jouw gele de eerste keer zal zien.
                        Remmen die piepen is normaal. Mijn masjientje kwam af fabriek met Pagid blokken, kans is groot dat dat op uw Spyder ook zo is. Schijn eens met een zaklamp op de blokken en backing plate, bij mij stond daar pagid geschreven. Pagids piepen bij straatgebruik.

Je zou ze natuurlijk ook kunnen inrijden via de pagid breakin procedure, dan kan soelaas brengen …

Veel succes met deze prachtige spyder. Ik hoop om uw bevindingen hier verder te mogen volgen . Bedankt alvast.

:up: :up: :up: :up: :up: :first:

Mooie machine!

Over de configuratie is goed nagedacht geweest!
                                Congrats!!

Heel mooi! Proficiat met de nieuwe aanwinst! :up:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.