Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Boxster › Yellow Submarine – it’s a Spyder
- Dit onderwerp bevat 81 reacties, 36 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 maanden, 2 weken geleden door Dr. Polish.
-
Nee, ik vind dat de zwarte velgen en de band precies een geheel vormen en daardoor lijkt het een zwart gat in de carrosserie… Moest er nu een fijn chromen velgrand ingefreest zijn zou dat het probleem oplossen. Ben wel stikjaloers op de donkere achterlichten
En zeg nu zelf… Duizend keer mooier dan de 981proficiat , super mooie Spyder , deze past als gegoten bij u ,prachtig speelgerief
proficiat , super mooie Spyder , deze past als gegoten bij u ,prachtig speelgerief
Je kan zo talloze filmpjes vinden in de juiste topics op PFB. Dit staat er wellicht ook ergens tussen.
Zaterdag eens geen regen voorspeld en ik herinnerde mij dat ik in Heist-aan-Zee nog een opmeting te doen had… Binnendoor en via de niet erg drukke Expresweg richting Knokke geragd. Veel bekijks in de Lippenslaan.
De Spyder heeft er nu 1370km opzitten: de toeren bereiken nu 6500. Bijzonder plezant aanzetten als het licht op groen springt op de E34 :ass:
Nog 1500 toeren te ontdekken
nog maar 3 bakken naft en niet volledig gerodeerd op 2 maand?
zou ik nie kunnen.. zo weinig rijden in honeymoonMooie kar… Maar ik blijf het spijtig vinden van die zwarte ronde plekken waar de velgen behoren te zitten.
Zoals ik al uitgelegd heb: ik ben het met je eens… op foto. Deze foto is buiten genomen, met mijn iPhone 7. De lichtsensor geeft een gemiddelde voor heel de foto. Met al dat hevig geel is het matzwart van de velgen onderbelicht.
Je hebt 3 opties voor de kleur van de velgen op de Spyder: standaard zilver (volstrekt onaanvaardbaar op een moderne gele sportwagen), satin Platinum of satin zwart tegen meerprijs. Platinum had ik al op mijn vorige: niets mis mee maar ik was er op uitgekeken. Op de GT4 kun je ook Aurum (goud) krijgen.
Ik verzeker je dat je in realiteit geen vragen zult stellen bij het zwart want onze ogen zijn super gesofisticeerd in vergelijking met een camera..
@vandamme: soms bestaat het winterleven uit meer dan Spyderen: ik speelde in een toneelstuk, ik was verkouden, het regende… enfin, het is de bedoeling om 10-15.000 km per jaar te bollen. En ik wil Europa zien met de Spyder :happydance:
Call me cray cray, maar elke nieuwe oto heeft bij mij de eerste dag een 400 km shake down.
En een fun auto zal toch echt 1000 zien op week 1 en 2-3 duizend op 2 maandWe hebben geen echte winters in Belgie.
Deze foto is inderdaad al beter, maar met de sport classic velgen in croom zwart zou ‘m super zijn.
[quote=”Yellow Submarine” post=280555]Zaterdag eens geen regen voorspeld en ik herinnerde mij dat ik in Heist-aan-Zee nog een opmeting te doen had… Binnendoor en via de niet erg drukke Expresweg richting Knokke geragd. Veel bekijks in de Lippenslaan.
De Spyder heeft er nu 1370km opzitten: de toeren bereiken nu 6500. Bijzonder plezant aanzetten als het licht op groen springt op de E34 :ass:
Nog 1500 toeren te ontdekken
[/quote]
Wow, prachtige foto!
Ik zou als ik jou was ook snel die laatste inrijkilometers afmalen. Het weer zal (toch eindelijk eens) beter worden en de benzineprijzen zakken, welke incentives heb je nog meer nodig? 🙂Pff, de cyclo Omloop Van Vlaanderen van vandaag afgeschaft (de Ronde Van Vlaanderen cyclo op 4/4 ook al!) en een beetje balen… wat beter dan de machine even van stal te halen om de 1400 km (en 7000 toeren) mijlpaal te ronden?
Groeten uit Opdorp (Buggenhout) dus! De talloze beertjes kaderen in een actie die de middenstand steunt.. Nog even naar Sint Amands afgezakt ook. Bijna de hele tijd in tweede gereden daar in de buurt. Het blijkt dat er wel nog iets speciaals gebeurt eens de vierliter boven 6500 geraakt… bijna orgastisch… mm… morgen namiddag doe ik er nog wat bij!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.