yes, het wordt een 991 tt, of 997 gt 2, of cgt…

Home Forum Zeverhoekje yes, het wordt een 991 tt, of 997 gt 2, of cgt…

• Maker
    Discussie
  • :relaxman:
    Ison Kayama
    Dear xxxghe, Reply to my private email; isonkayama1@ gmail.com, I am Ison Kayama, a personal lawyer to late Mark W.xxxghe, on the 21st of April 2005, my client, his wife and their only child were involved in a car accident and lost their lives. I guarantee that this deal will be executed under legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law to transfer to you the US$8.8million. ISON KAYAMA

yes, ben binnen, staat wel een klein foutje in de naam maar dat zal wel een detail zijn zeker.
    welk OPC raden jullie aan en is vandaag open? :respekt:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Yes, hij is binnen :relaxman: :relaxman: :relaxman:

tis een GT3rs geworden.

IMG-20130207-00669.jpg

IMG-20130207-00670.jpg

:mrgreen: verjaardagscadeautje van mn drie meisjes :happydance:

eat this Molen :ass:

[quote=”BeerMetWielen” post=116042]Het is ongelooflijk dat die shit blijft duren hé.
        Ik stel me soms de vraag of er werkelijk nog mensen zijn die hier in trappen ??? En ik vrees van wel; vermits die mannen niet ophouden.
        Het Belfius, ING, enz gedoe blijft toch ook nog steeds duren.
        ciao,
        Luc[/quote]

god ja, als ze 100 berichtjes per dag sturen en van de 3000 is er een sukkel is hun maand goed hé, maar kan me echt niet voorstellen dat iemand zo dom is, maar zoals je zelf aangeeft zullen ze er wel zijn, idem met autoverkoop via Nigeria.

deze keer kwam het via facebook in een pbtje, dus vertrouw het zeker 😆
          gisteren maar een bestelingske geplaatst met de belofte aan het OPC dat men layer het voorschot binnekort stort :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ahja, ook maar mn nieuwe plaat aangevraagd: 9-11-je :engeltje:

Heb die mail onlangs ook gekregen, maar nog steeds niks gestort gekregen 🙁 🙁 🙁 , zal verkeerde rek.nr. doorgegeven hebben zeker :wtf: :wtf: :wtf:

Het is ongelooflijk dat die shit blijft duren hé.
              Ik stel me soms de vraag of er werkelijk nog mensen zijn die hier in trappen ??? En ik vrees van wel; vermits die mannen niet ophouden.
              Het Belfius, ING, enz gedoe blijft toch ook nog steeds duren.
              ciao,
              Luc

Proficiat met zo’n bedrag kan je elk huidig model Porsche kopen . :applaus:

wie hier op in gaat is zeker binnen… in psychiatrie dan wel… 😀 :mrgreen:

congrats!

WTF jij ook al 🙂

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.