Yesssss, eindelijk…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Yesssss, eindelijk…

• Maker
    Discussie
  • Een jongensdroom is uitgekomen…!
    HET IS DE MIJNE !!! (ik krijg er zowaar bijna een halveke van…) :mrgreen:

IMG_1191.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
    • Proficiat :up:

[quote=”Maarten R” post=150700][quote=”Chiepe” post=150687]nog nooit in toerental zone 4,5 en of 6 geweest, motor perfect… me like… :relaxman: [/quote]
        Nooit boven de 4.000 t/min geweest??? Die is dan echt van een oud madammeke geweest die er alleen mee naar de bakker reed? :D[/quote]

zone 4,5 en of 6 verwijst naar de versnelling waarin gereden werd bij inschakeling van toerentalbegrenzing.
        op het forum staat hier ervan een voorbeeld

doortrekken tot ver in het rood is nooit goed voor je blok, het gaat alleen wat gemakkelijker in 1ste dan in 6de versnelling 😀

Proficiat, mooie wagen !
          Wij kochten die van ons ook precies 1 jaar geleden

S2

Proficiat!!!!

Mooie cabrio

[quote=”Chiepe” post=150687]nog nooit in toerental zone 4,5 en of 6 geweest, motor perfect… me like… :relaxman:
              [/quote]

Nooit boven de 4.000 t/min geweest???

Die is dan echt van een oud madammeke geweest die er alleen mee naar de bakker reed? 😀

ik denk dat je idd flink gescoord hebt bij de sint…
                Proficiat hé

Mijn zoon vroeg ook een porsche aan de sint (Ernest) :coolness: is nog geen 3jaar

Deze 6 december vergeet ik nooit meer… :mrgreen:

amaaai, ne ferme cadeau gescoord bij sinterklaas !

Merci!
                      ander foto’s volgen ASAP
                      G
                      Chiepe

Proficiaat maat, veel geluk ermee, sjieke bak zulle!!!

prachtige *porsche
                          dikke proficiat :first:

Welkom in de P club :relaxman:
                            De 997 is een prachtwagen en ik kan het weten, ik heb dezelfde :happy:

Bedankt!!!

IMG_1192.JPG

proficiat , zeer goede keuze :applaus: :applaus:

merci, ben echt echt heel blij, de 111 punten audit in OPC Geel was perfect…
                                  nog nooit in toerental zone 4,5 en of 6 geweest, motor perfect… me like… :relaxman:

IMG_1193.JPG

IMG_1194.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.