You either LOVE it, or you HATE it—) I love IT !!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 You either LOVE it, or you HATE it—) I love IT !!!

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Het is reeds een tijdje geleden sedert mijn laatste post.
    Na de verkoop van mijn groene 928, ben ik op zoek gegaan naar een mooie 911…Na verschillende testritten ben ik tot de conclusie gekomen dat dit niet de wagen voor mij is…Ik ben namelijk 1.89m en een redelijke volslanke persoon 8) (140kg), en kon in een 911 niet echt mijn draai vinden, het was gewoon te klein binnenin…
    Dus terug naar af…op zoek naar en 928…liefst met een beetje werk, want dit is voor bij een deel van de hobby… 😀
    Ik heb er intussen één gevonden, en ben sedert een maand of zo bezig hem in orde te brengen…
    Nu komt het…het is een strosek uitvoering…volledig uitgebouwd rondom…

Laat eens de meningen los, zowel positief als negatief, over dit model…

Laat je maar gaan, ik kan tegen een duwtje (140kg) 🙂

op onderstaande link enkele fotos :

http://foto.telenet.be/6952364253

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ik ben nogal wispelturig en als me iets voorkomt dat ik altijd al wel eens heb willen hebben en goed en interessant is koopik dat wel.
      Niets moet.
      Wat zeker is , is dat er met verloop van de jaren een 993 komt.
      De rest zien we wel 😉

Anoniem

[quote=”911-lover”:136fjql7]Momenteel nog niet.
        Er zijn andere dingen die al langer op het lijstje staan 😉 [/quote]
        Nu maak je ons wel benieuwd ! Komaan, licht een tipje van de sluier en maak ons jaloers 🙂

Momenteel nog niet.
          Er zijn andere dingen die al langer op het lijstje staan 😉

[quote=”911-lover”:5vtbsam8]HAHAHAHA

Dat zeg ik nooit tegen mezelf .
            Ik ben eerder zo van “dat en dat en dat wilik ook nog ooit gehad hebben” 😈 😆 😆 😆 😆 😆 [/quote]

wil je geen 928 strosek soms???? 🙄 😉 😉

HAHAHAHA

Dat zeg ik nooit tegen mezelf .
              Ik ben eerder zo van “dat en dat en dat wilik ook nog ooit gehad hebben” 😈 😆 😆 😆 😆 😆

[quote=”911-lover”:1fp0tmc0][quote=”jesax”:1fp0tmc0]in mijn 24 jaar autorijden is deze mijn 37e, dus dit zegt genoeg denk ik 😳
                [/quote]

Dat valt nog mee.
                Ik heb in mijn bijna 22 jaar dat ik mijn rijbewijs heb iets meer dan 200 wagens privé gehad 😈 😉 [/quote]

‘t is toch wat hé….

Ik kan het niet laten…iedere keer ik een ander wagen koop, zeg ik tot mezelf “dit is het, nu verander ik niet meer”

en enkele maanden later, is het weer van dat… 😳

Nou ja, beter iedere keer van wagen veranderen dan van vrouw (zou veel duurder zijn) 😉

[quote=”jesax”:24btu5z7]in mijn 24 jaar autorijden is deze mijn 37e, dus dit zegt genoeg denk ik 😳
                  [/quote]

Dat valt nog mee.
                  Ik heb in mijn bijna 22 jaar dat ik mijn rijbewijs heb iets meer dan 200 wagens privé gehad 😈 😉

jammer…niet in levende lijve gezien 😉 )

[quote=”Luke”:2eanv9u8]zeker dezelfde,…jammer…[/quote]

jammer??? niets jammer….ik kan nu eenmaal niet gehecht geraken aan een wagen…
                      en met de eerste zonnestralen, komt het gevoel voor cabrio terug op…

in mijn 24 jaar autorijden is deze mijn 37e, dus dit zegt genoeg denk ik 😳

een ding is praktisch zeker, het blijft hetzelfde merk….

zeker dezelfde,…jammer…

S2

He Jesax, doe je hem nu al terug weg?

Dit is toch dezelfde als op de foto’s?

Jesax 928

[quote=”mcklusky”:3j36sz9d][quote=”911-lover”:3j36sz9d]Heimelijk verkoopstipje 🙄 😈 😉 [/quote]

ik 😕 twisted: [/quote]

en wat moet dit prachtexemplaar kosten??? (t’is toch geen zilverkleurige zeker??? 😀 )

😆

[quote=”911-lover”:qg2f6h69]Heimelijk verkoopstipje 🙄 😈 😉 [/quote]

ik 😕 twisted:

Heimelijk verkoopstipje 🙄 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.