Zal in me even voorstellen Rudi – 928GTS

Home Forum Stel jezelf even voor ! Zal in me even voorstellen Rudi – 928GTS

• Maker
    Discussie

• Smet
    Deelnemer

Zal ik me even voorstellen….
      Rudi Smet , verzekeringsmakelaar sinds 28 jaar. Een echte TGV is deze 928 GTS van 1992 , misschien wel het beste wat Porsche ooit gebouwd heeft. Maar waarschijnlijk veel te duur in zijn tijd.
      Na 26 jaar nog altijd een fantastische reisgezel. Ben er content mee. Das ook al wat…
      Deze dikke V8 met 5400cc en 350pk aangekocht in 2013….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Hartelijk dank Ivo

Mijn zetels zijn zwart. Volgens mij gaat dat niet naar frambozen smaken maar naar steenkool 🙂

[quote=”bccars” post=269632]Proeft dat nog naar olijven als je daar aan likt ?[/quote]

Proeft die van jouw naar aardbeien of frambozen ? als je daar aan likt 😀 😀 😀 😀 ( je Porsche hé )

Welkom met deze unieke 928 GTS!

Welkom ook hier Rudi met je snelle bolide die we al van Dresden kennen.

Mijn halve trouwboek was trouwens in haar nopjes om de jouwe beter te leren kennen tijdens de Zomersproetjes. Of was het onder invloed van de rijkelijk vloeiende cava, dat weet ik niet. :engeltje:

Proeft dat nog naar olijven als je daar aan likt ?

Ikke wel zenne

Ik heb net dezelfde interieur kleur op mijne GTS

Dank u Dries
                      Ik schrok wel effe van het OliveGreen interieur destijds . Nu vind in het ook zeer exclusief… nog bij niemand anderen gezien.

Welkom Rudi,

Wat een prachtige kleur van het interieur!
                        Met deze GTS wordt blijkbaar wel gereden zoals het hoort: 281 km/h!
                        Deze zomer ga ik dit ook testen met men S,en hopelijk haalt hij de opgegeven 250km/h.

Mvg Dries,

Dag Rudi,

Knappe wagen, aparte kleurcombinatie.

Je besteedt aandacht aan je foto’s, die met de regendruppels en veel andere detailopnames zijn mooi.
                          Verzorgde intro.

Je hebt je GTS al een tijdje, tevreden?

Groeten, Sharkey

[quote=”rudisunshine” post=269598]hoe laad je video’s op ?[/quote]

ik laad ze op bij een derde partij (vimejo, joetjoep, imagesjack, …) en dan kan je via die URL hier opladen of linken

Was een topper de ZomerSproetjesrit. perfecte organisatie, en locatie
                              Bedankt voor de warme ontvangst.

hoe laad je video’s op ?

45 fotos in zijn album :respekt:

Welkom op het forum! En fantastische foto’s…. (of wachten we daar nog op….) 😉 :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.