zal mijn collectie eens stillekes aan posten

Home Forum Porsche miniatuur zal mijn collectie eens stillekes aan posten

• Maker
    Discussie

• 914erporsche
    Deelnemer

edited

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • Ik krijg het gevoel alsof er iemand een hekel aan Porsche gekregen heeft.
        Beide rubrieken (één na één jaar niets gepost , het andere na 2 jaar niets gepost) de laatste post leeg geruimd en aanvraag tot sluiting.
        Ik ga hier niet op in tenzij er een verklaring (desnoods over PB komt) daar zulke plotse drastische acties toch vragen oproepen.

Hier ook al ?

S2

Wat gebeurt er toch?

Dit lijkt wel hetzelfde als DIT

mag dicht hier

dat is een boxsterke sie 😉

edited

Al is mijn woning ruim genoeg om dit mogelijk te maken , toch heb ik het niet gedaan 😉
                    Dat ding kon zeer zeker mijn zware gewicht niet dragen 😈 😆

En heb je er zelf nooit eens stiekem mee rond de eettafel gereden ? 😆

Was niet voor mij , maar voor het (toen nog) zoontje van mijn ex.
                        Dat was nog VOOR Justin onderweg was.
                        Die was toen een jaartje jonger als Justin nu. 😉

ah en heb je daar veel mee gereden Koen? 😈

Zeer leuke anwinst.
                            Ik zo eens een electro SL gehad

vandaag nog een kinderporsche (electro aangedreven) gekocht voor ons zoontje

zal wel nog even opzij moeten gezet worden aangezien hem nog beetje te klein is dervoor 😀

ahhaha ja da is porsche sally fat wheels

hehe prachtig

het lijkt wat op een Cayenne (zo ‘opgeblazen’) 😈

edited

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.